hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tatoveringer
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Tatoveringer
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 8

Lopke

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  17:09:43  Vis profil  Svar med kopi av melding

???
Gå til toppen av siden

eva.

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  17:19:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideeva.  Svar med kopi av melding
Har 3 jeg, en på korsryggen, en mellom skulderbladene og en på hofta.. Se om samboeren tar bilde av de etterpå så slenger jeg ut bilde! :) Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  17:40:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Jeg vil ha et kinesisk tegn for hest (eller no sånt) på håndleddet, svart selvfølgelig farge syns jeg ikke er fint.

Opprinnelig postet av Ina_R

Da råder jeg deg til å dobbel-trippelsjekke tegnet først da Ina.. Kjedelig å møte en kineser som spør hvorfor det står geit på hånda di, hihi

Opprinnelig postet av carambee

Her er litt av min.. ikke så tydelig da.. Kinesiste stjernetegnet mitt (Hest)

geit er jo et tegn det og... hadde nok blitt mer skuffa om det stod "chicken noodles with chop Suey" eller "Fried Rice" på hånden.

Eller noe av dette denne sykingen tatoverte på de damene han kidnappet.. artikkel fra VG.. husker ikke link.
Gå til toppen av siden

ToneK

» VIP

Skrevet - 27/06/2006 :  20:06:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en tatovering i nakken/mellom skulderbladene;

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  20:13:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
oi så kult.. hvis du tar bare hodet på den ungen (med horn) og plasserer opp rett i nakken 3 cm. under hårfestet, så har jeg en slik.. ganske like :) Gå til toppen av siden

ToneK

» VIP

Skrevet - 27/06/2006 :  20:17:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
oi så kult.. hvis du tar bare hodet på den ungen (med horn) og plasserer opp rett i nakken 3 cm. under hårfestet, så har jeg en slik.. ganske like :)

Opprinnelig postet av Lopke

Stilig. Er bare sånn standard fra tatoveringssjappa, men har faktisk ikke sett noen andre som har den. Syntes han er søt jeg, lille djevelen min ;) Var slik jeg "avreagerte" når jeg ble 18 år, hehe.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  20:36:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
min er det ingen i norge som har 100% :) men de var ganske like..
*var vel 18 dengang jeg og* men skjuler den om jeg har håret nede.
Og uten farge..
Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  22:35:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mange herlige tattiser her ja.
Carambee: Jeg så også to elskende..

Har denne på armen:

Og denne på ankelen:

Ikke lett å ta bilder selv nei..

Dette er monogrammet til forloveden min og meg. Rett før vi gifter oss skal vi tatovere en hver i nakken, rett under hårfestet på venstre side. Rett og slett fordi vi er venstrehendte begge to, og fordi det er der hjertet er. Har den gravert på utsiden av forlovelsesringen også. (Jada, er litt romantisk her.. ):

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/

Redigert av - jameho den 27/06/2006 22:41:04 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  01:07:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke for å være negativ altså, men tør du tatovere noe så personlig til typen din? Når du vet at nesten halvparten (?) av alle ekteskap ender i skilsmisse? En tatovering er jo ikke bare å ta av seg slik som gifteringen... Selv lurte jeg på å gjøre noe lignende etter at mannen min døde, men nå 7 år etter er jeg glad for at jeg ikke gjorde det. Ikke fordi at jeg ikke er glad i han lenger/tenker på han, men livet mitt har gått videre, og jeg det nytter ikke dvele med fortiden...
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 28/06/2006 :  13:32:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg selv har tre stykker. En på overarmen, en i korsryggen og en foran i lysken. De to siste var dedikasjoner til min forrige kjærerste, som bevis på min eeeevige kjærlighet...

Da jeg møtte Gåttis for noen år tilbake måtte jeg endre på de to i huj og hast, siden de var ganske så personlige... Cover ups lar seg gjøre, og jeg har nå to tatoveringer som jeg er kjempefornøyd med. Den siste i lysken er blitt til stjernetegnet til Gåttis - to flott fisker o sort, blått og lilla, fra å være et gyselg selvtegnet portrett av min ekle eks...

Så det er håp jenter!
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 28/06/2006 :  15:49:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har to tatoveringer, et keltisk tegn bak på venstre skulder og en delfin på høyre ankel.

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  19:57:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Torhild: Jo jeg skjønner godt hva du mener.. Men som Birre sier, -det går an å gjøre noe med det om det verste skulle skje. Den skal være ganske liten, så det er fullt mulig å endre den. Jeg har alltid vært ganske bastant på at jeg aldri skulle gifte meg, men nå er jeg sikker i min sak. Kan selvfølgelig ikke garantere at det holder livet ut, men jeg skal jobbe med saken så godt jeg kan. Det vet jeg han vil også. ;)

Hva med å tatovere ting som logoen til favoritt- bandet (tilgi meg, men jeg husker ikke hvem som hadde tenkt å gjøre dette..)? Musikksmaken endrer seg med årene, så det som er dødskult nå kan være til å spy av om noen år. En tatovering bør være nøye gjennomtenkt så man kan være like stolt av den og glad i den når man runder de 70, som da man tok den. Right?

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 29/06/2006 :  01:32:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

En tatovering bør være nøye gjennomtenkt så man kan være like stolt av den og glad i den når man runder de 70, som da man tok den. Right?

Opprinnelig postet av jameho

RIGHT! Derfor har jeg ikke funnet noen som er helt meg enda. Begynte å tenke tanken når jeg var 16, men så kom jeg sammen med en som ikke likte tatoveringer (-Kun små unger som tegner på seg!!!) La det da på hylla, men tok opp igjen tanken når han gikk bort. Har sett i ørten bøker osv, og en gang trodde jeg at jeg hadde funnet den rette. Fikk den hennatatovert først, så den varte bare 2 mnd, og var veldig glad når den forsvant.... Men altså; er det noen jeg elsker, så er det dyr. Har tenkt på hest, men blir det kanskje litt barnslig? Samtidig liker jeg jo biler, og jeg kjøpte min første mustang når jeg var 20, altså snart 9 år siden. Så da hadde jo mustang-logoen vært to fluer i ett smekk. Men så kommer jo igjen tvilen snikende da.... Tenk om.... Viss... Atte....

Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 29/06/2006 :  11:43:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vil bare få kommentere en liten sak til dere som ikke har tatovert dere ennå, men som går og leker med tanken:

Har dere lyst til å tatovere dere så gjør det. Hva andre måtte synes om saken er jo uvesentlig. For meg er en tatovering en kroppsdekorasjon og sist men ikke minst en høyst personlig "greie". Å tatovere seg er ikke like hot lenger som det var for 10 år siden, men det er fortsatt mange som gjør det.

Bården jeg har på overarmen er jeg fortsatt like glad i som da jeg tok den for snart 10 år siden. De to andre er satt der de er med tanke på at de KAN skjules med klær. Og tatoveringer kan forandres på om dere har lyst på et annet motiv. Sørg bare for å gå til noen dyktige tatovører, spør om å få se arbeider de har gjort tidligere. Selv har jeg dummet meg ut èn gang ved å gå til en totalt ukjent idiot uten å sjekke på forhånd, og jeg måtte tilbake til min "faste" tatovørdame for å rette opp alt etterpå. Den ble bra, (fiskene mine), men det kostet meg både mye tid og penger.

Hvordan man blir seendes ut når man er 70 år og sitter i en stol på heimen med tisseunderlag, who cares? Ingen som ser på oss når vi er 70 år uansett... Og hvordan vil pleierne våre se ut? Det gleder jeg meg til å se...!!!
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 29/06/2006 :  17:31:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Mange snakker om det der med hvordan det blir med tattis når i er 70.
Tror ikke vi vil ofre det en tanke. Hvis man har en tattis man er fonøyd med (som er godt gjennomtenkt) så tror jeg man er like glad i den om 50 år.
Det blir jo mer og mer en del av kroppen din (iallefall for min del). Og dessuten er det så mange nå til dags som gjør det at ingen vil synes det er merkelig å ha en tattis når man er søtti, resten av gamlehjemmet går jo også rundt med skrukkete svarte/fargeglade klumper som en gang var en lekker tattis :D

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden
Side: av 8 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.56 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.