hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kaldblodsen Winnie
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Kaldblodsen Winnie
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

VictoriaTh

» VIP

Norway
Innlegg: 807

Skrevet - 13/04/2006 :  20:03:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Prøver igjen

Noen som har sett/møtt til en kaldblodstraver som het Holl Winnie (muligens med enkelt v)? Hun er 7 år, ikke travtrent. Hun ble født hos en dansk mann (i Norge) og flyttet senere til Skien som turhest. Hun er helt svart, uten om en liten hvit flekk ovenfor hoven på det venstere bakbenet, men rødaktig man. Hun er muligens brun om sommeren. Om noen har sett eller kjenner henne, hadde jeg blitt veldig glad om dere sa ifra


Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-

Redigert av - VictoriaTh den 13/04/2006 23:45:51

Maria og sima`n

» VIP

Innlegg: 6

Skrevet - 13/04/2006 :  23:18:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
heisann! jeg stelte hollvinni før, jeg begynte såvidt å ri henne inn,det var på høsten 02.da sto hun på ulefoss i telemark.hvordan går det med henne? Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway
Innlegg: 807

Skrevet - 13/04/2006 :  23:24:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Hei
Det går ganske bra med henne. Hun trives ivertfall veldig godt her
Men husker du hvem som eide henne da? Har bare hørt at han var dansk, og syk så derfor ble hun alldrig travtrent.
Jeg har ikke funnet henen i dnt, og har ikke fått papirene enda, så jeg vet ikke hvem foreldrene er. Du husker ikke tilfeldigvis å ha sett det et sted?

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-

Redigert av - VictoriaTh den 13/04/2006 23:44:30 Gå til toppen av siden

Maria og sima`n

» VIP

Innlegg: 6

Skrevet - 15/04/2006 :  01:28:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei igjen! har du mail?kunne skrive til deg å fortelle det jeg vet om henne.kjenner oppdretter.mvh.maria Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway
Innlegg: 807

Skrevet - 15/04/2006 :  22:40:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Ok :) Mailen min er den samme som msn-adressen som står ovenfor (bare trykk på den blå personen, om du ikke hvet det alt :))
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.