hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lille Amy!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Lille Amy!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 12/04/2006 :  23:16:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har også¨lest den en del ganger. Er alltid like trist og lese. Huff, bør være en skikkelig tankevekker for folk som mobber andre...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 12/04/2006 :  23:58:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jepp,når omtrent alle på skolen slenger en kommentar hver,så går det inn på en..

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

jeg håper du ikke har det sånn jeg oppfatter det...
det hadde vært veldig trist

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 13/04/2006 :  00:14:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
ikke nå lenger.............

men kan love deg at jeg tviler på om jeg hadde levd i dag om ikke gogutten(hesten)hadde kommet inn i livet mitt.det å ha ansvar over noen hjelper veldig,for da kan man lissom ikke bare si farvel til denne verden uten at det får konsekvenser for dyrene mine som jeg elsker så kjært:)

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 13/04/2006 :  00:15:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Problemet er jo at mobberne ikke sjønner at denne teksten på en måte er rettet mot dem.
Håper ikke du har det sånn sigyn brauta og rubin...

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 13/04/2006 :  00:23:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ikke nå lenger.............

men kan love deg at jeg tviler på om jeg hadde levd i dag om ikke gogutten(hesten)hadde kommet inn i livet mitt.det å ha ansvar over noen hjelper veldig,for da kan man lissom ikke bare si farvel til denne verden uten at det får konsekvenser for dyrene mine som jeg elsker så kjært:)

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

da er jeg glad gutten din kom til deg:) og at du hadde vett nok til å la være!
jeg håper virkelig det går bra for deg nå.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 13/04/2006 :  00:23:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
sigyn,brauta og rubin:) : Helt enig, hadde det sånn før jeg begynte skikkelig med hest jeg også.. Kan nok på mange måter si at de reddet livet mitt :-)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 13/04/2006 :  18:34:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
problemet er at om jeg får enda em hjernerystelse får jeg ikke lov av legen å ri på et helt år!!!!!
på grunn av rystingene.
men man sier at ridning er farlig,jeg vet ikke jeg..

altså det eneste som har skjedd i stallen er at jeg har brukket en tå.

å på skolen:nesten brukket ankelen,måtte gå på krykker og ble med dette enda mere hjelpesløs for "vennene mine".trykkskader i knærne som gjør at jeg får vondt av å ri med korte stigbøyler lenge om gangen,blandt annet.brukket nesen og fått en haug med hjernerystelser.

jeg vet ikke helt jeg,men for min del er skolen mere dødelig!

men reaksjonen til hesten min var helt rar,da jeg humpa på krykker.
spurte om noen på stallen hadde lyst å hente hesten min,da det er et stykke bort,men det kunne de jo selvfølgelig ikke!så humpa da bortover,å fikk satt på grima og leietau.vet du hva?
hesten min har aldri oppført seg så pent før.vanligvis pleier han å tulle litt,men da gikk han et par små skritt,venta på meg så et par nye skritt...da ble jeg rørt skal jeg si dere:)

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 13/04/2006 :  19:02:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
sigyn,brauta og rubin:) : Ja, samme med legen min. Får heller ikke lov til å ri med skade, selv om det egentlig ikke er farlig i det hele tatt..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 13/04/2006 :  19:09:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
altså det var ikke om jeg ville dette av som var problemet,men jeg kommer naturlig nok gå med konstant hodepine om jeg rir igjen om jeg blir hivd i en murvegg igjen..
på grunn av rystingene det er når du sitter på en hest,å stor kjanse for at jeg kommer til å svime av.hadde jeg gått på en av DE skolene fortsat hadde jeg nok slutta.da jg ikke vil satse på at det sikkert går bra:/

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 14/04/2006 :  12:55:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
En hest kan hjelpe godt ja. Synd at noen staller er slik at miljøet der gir deg depresjoner nesten.
Store staller er kke koselige å være på hvis man har egne meninger...

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.