hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Grønt kort.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Distanseridning
 Grønt kort.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

*Prinsen*

» VIP

Skrevet - 10/04/2006 :  21:40:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har planer om å ta grønt kort en gang, men uansett,vurderer å starte Hølands-rittet i juni. Da blir det kun 20km, må man ha grønt kort for å starte de laveste klassene? Eller har jo ikke no å si om klassen er lav,men er ikke helt sikker på om dette distanse rittet kun er et klubbstevne..?
Og der jeg står med hesten min nå er det kun en runde på 20min og en annen på 3 kvarter,disse to stedene er de eneste vi får lov til å ri på tur og de er kun asfalt og trafikkert...veeeldig kjedelig,men er kun midlertidig..så..hvordan få hesten i form,kan jo trene på bane men,blir jo ikke samme "utholdenhetstreninga", kan jo sikkert trene litt intervaller på travsporet,men blir jo kjedelig i lengden det og.. (nei,så fort jeg får lappen er det tilbake til Aurskog med timeslange turveier!!)

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  22:00:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
det med grønt kort er jeg ikke sikker på, men om du hører med arrangøren av rittet, så kan nok de svare deg. Jeg tok grønt kort med det samme ordningen ble satt i gang, og har vel ikke trengt å bekymre meg så mye over det siden da

Angående trening, så er det ofte slik at en hest i normal bruk med normal kondis skal kunne klare ei 2mil uten problemer. Intervaller er en fin måte å trene på, men det kan jo også bli kjedelig i lengden. Så jeg har ikke så mange nyttige tips til deg, bortsett fra å variere intervalltreningen..

her fant jeg hvertfall proppen til stevnet http://www.rytter.no/files/{59DDEDC8-5EB0-4E99-ADE4-B9AC49F96D2E}.doc Ser det er et landsstevne.

Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2006 :  21:07:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Hva er egentlig grønt kort?
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 02/05/2006 :  22:42:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.rytter.no/t2.asp?p=63701
Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.