hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Jeg er -------- av BUSS!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Jeg er -------- av BUSS!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Flokus

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  19:55:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva er du av buss?

Jeg er:
Jeg er avhengig av buss
Jeg er lei av buss
Jeg er oppgitt av buss

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  20:12:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kjeder vi oss? ;-) Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 10/04/2006 :  20:14:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg er samme som deg. Fatter ikke hvorfor de skal ha så teite rutetider bare fordi det er påske
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  20:36:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
JA! Du har forstått det:-D Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  20:41:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Formosissma: hehe.. oppfatta nettopp eksakt hva du mente med userriøse innlegg!

Jeg kjører buss i 30-45 min HVER morgen og ettermiddag HVER bidige hverdag! JEG er lei jeg!
Uansett har det aldri vært morro å sitte på buss da...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  20:46:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mm! Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 10/04/2006 :  21:16:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Sitter på busse nesten en og en halv time hver dag, jeg..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 10/04/2006 :  21:30:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Buss? Det er slik man tar når man har vært ute på by`n det og ikke får tak i taxi hjem...
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  21:34:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg DIGGER buss!

Tar buss en gang i uka, Tønsberg - Oslo - Tønsberg. Timekspressen! Digger den bussen! Bussjåførene (de fleste) er verdens hyggeligste mennesker (fikk kjøre gratis i går fordi jeg var så flink å holde bussjåføren våken , har kjørt med han mange ganger før), men hysjhysj om det . Nei, akkurat den bussen der virkelig elsker jeg.

Bussen jeg tok til og fra skolen i Oslo var dog en annen sak.. De snakker vi ikke høyt om..
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  21:47:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg hater å kjøre buss. Enkelt og greit.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  21:51:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
jeg kjører ikke buss i det hele tatt!
Tar drosje til skolen og kjører bil ellers..

Men vi får nå se da ;)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  22:29:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tar bussen 2 ganger om dagen. Syntes egentlig det er deilig å ta buss. Men alt "stresset rundt" liker jeg ikke da. Men ellers er bussen en behagelig forflyttningmåte

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  22:39:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg er avhengig av buss.
Jeg er lei av buss.
Jeg er oppgitt av bussen.

Og en utvidet liste:
Jeg er asosial på bussen.
Jeg er bilsyk på bussen.
Jeg er lei av at bussen alltid er sein.
Jeg er sint på lyset inni bussen som gjør det umulig å sove.
Jeg er provosert av fjortiser på buss. Egentlig provosert av alle andre på bussen.
Jeg er irritert over bagasjekaoset under bussen.

Så ung, så bitter..

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  22:55:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jeg spyr i buss:)

ikke sitt foran meg med andre ord...

"maria skal finne seg type med lappen"

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 10/04/2006 :  23:08:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg DIGGER buss!

Tar buss en gang i uka, Tønsberg - Oslo - Tønsberg. Timekspressen! Digger den bussen! Bussjåførene (de fleste) er verdens hyggeligste mennesker (fikk kjøre gratis i går fordi jeg var så flink å holde bussjåføren våken , har kjørt med han mange ganger før), men hysjhysj om det . Nei, akkurat den bussen der virkelig elsker jeg.

Bussen jeg tok til og fra skolen i Oslo var dog en annen sak.. De snakker vi ikke høyt om..

Opprinnelig postet av Ragnhild E

Ja, sjåførene på Timesbussen Oslo-Tønsberg er veldig hyggelige.
Men Vestfold Kollektivtrafikk burde forbys! Etter å ha brukt mesteparten av livet mitt på å busse til og fra skolen, har jeg dem langt opp i halsen. Lurer på om de går på kusr for å bli avskyligst mulig, jeg..
Men han briten som kjører noen ganger er fantastisk! Han burde fredes, da han sikkert tilhører en utryddelsestruet art..

Renate
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  23:14:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Wenche liker ikke busser og bussemenn.. :S

Sorry, trøtt kveldshumor.

Men jeg liker ikke å kjøre buss, spesielt ikke om kvelden, for jeg blir alltid så usikker på hvor jeg skal plinge, fordi jeg ikke ser en dritt ut av vinduene, pga av alt lyset inni bussen som blir gjenspeila i vinduene.. Hater fjortissjenter som ikke klarer å holde kjeft, det å sitte høyt å føle seg til utstilling, det å måtte gå framover i bussen når man skal av, så alle de andre ser på akkurat DEG, det å stå foran i bussen å skulle betale, det å vente på bussen, å ha rota bort busskortet, ødelagte gamle busser som skrangler, bussene som aldri går når du virkelig trenger det, nei. Har visst ikkeno positivt å si om buss, jeg Men blir mindre forurensing av kollektiv transport, da hehe..

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.97 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.