hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Misunelse
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Misunelse
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  19:40:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Blir du lett misunelig?
Akkuratt nå er jeg grønn av misuneslse!

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  19:41:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Absolutt ikke
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  19:42:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Blir du lett misunelig?
Akkuratt nå er jeg grønn av misuneslse!

Opprinnelig postet av MajaPeWs

Nei, egentlig ikke. Om noen prøve å overta vennene mine blir jeg mer irritert enn missunderlig. Men om ei venninne f. eks har en splitter ny stübben-sal blir jeg jo "missunderlig". men det er mer på gøy enn alvor. Liker ikke sjalusi. Som mamma sier: Det er en sykdom...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  19:50:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Forresten Maja? Hvorfor er du "grønn av" misunelse??
Måtte bare spørre...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  19:57:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Snakka med veninna mi på msn. Hu har bare den knalle hesten på for! Også kan hu ri alle hestene på stallen også skal hu på undervisning av geir gulliksen! Eieren av stallen kjenner han litt! Mens jeg sitter her med Fernando som skal selges å har det kjipt! * Bytte liv*

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  19:59:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Hender man blir misunnelig ja. Noen ganger oftere ann man burde..
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  23:43:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg blir veldig fort sjalu også! (ikke frivillig )

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 09/04/2006 :  23:46:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, jeg har kommet over det "stadiet".

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  00:05:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Skal nok en del til for å få meg skikkelig misunnelig.. Tenker svært lite over det og koser meg med det jeg selv har som muligens er myye bedre ;) hehe
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  01:14:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg må innrømme at jeg kan bli litt misunnelig... f.eks om jeg sitter med minus på kontoen, en bunke regninger, og tomt kjøleskap. om det da kommer en bekjent og forteller om at h*n var ute å brukte 5000 på klær i går, har bestilt seg sydentur, osvosv... da kan jeg fort få den "skulle ønske det var meg"-følelsen...

og jeg må innrømme at jeg er temmelig sjalu av meg... og spesielt når det kommer til det motsatte kjønn... jeg er ikke sånn bitchy-sjalu, som klikker, hyler og vræler om typen min (har ikke type nå da) prater med andre damer... men om en lekker dame kommer bort å tafser på typen min, da strammer det litt i kjeven, og jeg kan gå bort å demontrere med kroppspråk at "stikk av kjærring, denne mannen er min, og om du fortsetter og tafse, blir jeg muligens litt sinna"

for ca 2 uker siden ble jeg veldig sjalu... jeg hadde en gutt jeg hadde rotet litt rundt med i noen mnd, og var blitt stormforelsket, men han følte ikke det samme, og droppet meg helt plutselig. og for to uker siden møtte jeg han tilfeldigvis på en uteplass der han sprang rundt med ei meget pen brunette... (dagen etter fikk jeg vite at hun også hadde blitt med ham hjem) da kokte det i topplokket, og jeg beit kjevene så hardt sammen at jeg trodde tennene ville knuse...
og inne i hodet mitt så så jeg for meg å barbere bort alt håret til brunetta og stikke hull på silikonpuppene hennes med en synål, og brenne all sminken hun bar på i veska...
moahahaha *ler ondskapsfylt*
men istedet kjørte jeg hjem, tok på meg joggebuksa og tok ut frustrasjonen min på hybelkaninene...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

*Birdy*

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  01:17:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg blir også fort sjalu og misunnlig
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  09:14:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg kan bli det, men jeg gir sjelden uttrykk for at jeg er det i såfall.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  12:47:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Hender sjeldent, men om jeg blir det blir jeg samtidig utrolig sur og grinete mot alle.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  14:27:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
joda, jeg blir ganske lett misunnelig, men jeg må si at jeg er flink til å skjule det og late som ingenting.
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

hestvika

Skrevet - 10/04/2006 :  15:06:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åja....kalles ikke Evil Woman for ingenting! Blir lett forbannet og da mister jeg fort hodet! Har litt(veldig) dårlig impulskontroll.
Blir kanskje ikke så lett misunnelig, ikke så lett sjalu heller, om det ikke dreier seg om noen som prøver å stikke av med samboern.

Men det at jeg blir så eitrende, hoppende sinna er egentlig nok.
Rart det der, når det kommer til hester har jeg myye lengre lunte enn når det gjelder folk!
Kan gjerne repetere og repetere og repetere når det gjelder noe ikke hesten forstår, men mennesker skal forstå hva du vil de skal gjøre når du sier det til dem, for de forstår jo menneskespråk faktisk.
Så folk som fortsatt står rett opp og ned å glaner dumt på deg etter at du har forklart hva du vil de skal gjøre, har jeg innmari liten tålmodighet med!

Så misunnelig, nei, men sinna...JA!
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  16:39:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
hestvika: akkurat sånn er jeg også=P
husker når jeg skulle ha alle guttene i klassen i gymtimen, jada, de som ikke hørte etter fikk sin velfortjente straff

Majapews: synd at fernando skal selges da, en i klassen min var förrytter for han før.

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.