hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - O Frustrasjon!!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 O Frustrasjon!!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LisaFi

Skrevet - 09/04/2006 :  18:25:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Nå hater jeg snart både dataen og mobilen min!

Jeg har en sånn SonyEricsson K750i som jeg har drevet og brukt som kamera etc. Ganske hendig, egentlig, for da er kameret alltid med, og lett tilgjengelig imorsomme tilfeller..

Men..

Den overføringsgreia, USB-kabel etc som skal gjøre det mulig for meg å laste bildene over på datan, den sletter bare bildene som ligger på memory-sticken min, UTEN å lagre dem noe sted på dataen!

Mista nesten 70 bilder i dag, mange fine av hestene mine og masse greier jeg hadde tenkt å bruke i jobben etc.

Det verste er at jeg ikke får til å ta bilder med telefonen etterpå heller.

"Finner ikke memory-stick" sier den bare, når jeg tar op linsedekselet...

ER det noen andre som har slik telefon, og som får dette til å funke greit? Please forklar, eller kom med tips!

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  18:31:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har K750i, men jeg bruker aldri den kabelen. Bruker alltid bluetooth.

Den har vært litt vrang med meg også, men da den slettet alle mine bilder, hadde jeg bare 5stk. på Memory Stick'n.

Anbefaler deg å kjøpe den en bluetooth kabel om du ikke har det innlagt. Det sparer masse tid og frustrasjon.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  18:47:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
ta ut memory stick'n, skru av telefonen og la den ligg litt.
utover dette kan det virke som det er et "vanlig" problem.
samtlige som jeg kjenner, ink meg selv har samme problemet.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  18:55:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Please forklar, eller kom med tips!

Kjøp deg en ny telefon eller et kamera! Det er kjempekjipt når viktige bilder blir slettet! ÆSJ!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 09/04/2006 :  19:01:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Mari: hvordan bruker du bluetooth for å overføre bilder til maskina? Går det an? Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  19:25:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Mari: hvordan bruker du bluetooth for å overføre bilder til maskina? Går det an?

Opprinnelig postet av LisaFi

Du går inn på bildet på mob'n, trykker 'mer' og 'send'. Trykk deretter 'via bluetooth' og velg den enheten du skal sende til. Trykk 'send'.

Om du ikke har bluetooth innebygget på pc'n, så kan du stikke bort på f.eks. elkjøp eller noe, å kjøpe en liten kabel med en bluetooth søker i enden som du putter inn som en vanlig usb-kabel.

Har du bluetooth innebygget er det bare å slå den på. :-)

LisaFi

Skrevet - 09/04/2006 :  19:52:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
aaah! *forstå mer*

Elkjøp neste! =)
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  19:53:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Åssen gjør man det??

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 10/04/2006 :  07:48:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Når du har USB tilkoplet må du klikke på grønn pil dings på verktøy linja og klikke på safely remove USB ting tang. Hvis ik du gjør det kan ting og tang forsvinne...
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  09:17:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Åssen gjør man det??

Opprinnelig postet av Andrea & Daytona

Hva slags pc har du? På min trykker du Fn nederst til høyre på tastaturet, og trykker samtidig på bluetoothknappen som ligger på F2.

Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.