hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - annonse
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 annonse
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

susanne

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  13:08:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jeg synes det var en bra annonse, men jeg reagerte veldig på den ene setninga der altså.
jeg hadde ikke betalt for en sånn hest selv om jeg hadde visst at den kunne bli bedre, sånn som den er nå kommer den til å kreve _mye_ tid og arbeid.

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 11/04/2006 :  00:33:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
En SÅNN hest? Holder seg sikkert innom gjerdene om det er skikkelige gjerder...? Tror ikke den er noe stort probnlem, jeg... ;)

Men å bare "gi bort" en hest for å bli kvitt den er jo ikkebare enkelt det heller da. Venskelig å si hvor den havner i lengden. Er det noen som har litt penger som får tak i den, så er det kanskje LITT mer seriøse folk?
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 11/04/2006 :  07:30:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Enig der
Eier bør være forsiktig hvor hun sender hesten. Veldig urettferdig mot hesten hvis den selges til enda en som ikke klarer med han.
Kan ikke være gøy å bli sendt rundt omkring fra person til person...

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  14:02:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
hun må jo selvfølgelig være nøye med hvor hun sender hesten uansett om den koster 5000,- eller om hun gir den bort gratis, men jeg ville ihvertfall vært villig til å diskutere prisen om jeg var henne hvis det rette hjemmet dukket opp..
for 5000,- kan man jo få en annen hest uten disse problemene hvis man leter lenge nok...

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  14:48:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Helt enig med LisaFi !
Ryker fort på useriøse kjøpere ved veldig billig pris. Er bedre å ta litt for den og kanskje få et bra hjem. Det dyreste er tross allt ikke å kjøpe hesten men å holde den...
Mat, dyrlege, sko?, utstyr osv osv.
Mvh Helen

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 12/04/2006 :  21:55:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Jeg får ikke opp annonsen
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/04/2006 :  21:58:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Nei, den er nok slettet.
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.