hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Trenger noen gode råd....
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Trenger noen gode råd....
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  02:23:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Ja,håper det er noen her som kan komme med noen kloke ord.

For har en venninne,eller vi er nok ikke venner lenger da,for hun skylder meg veldig mye penger som jeg aldri får...
Hun sier lissom jeg skal få de den og den datoen,men når den tid kommer gir hun ikke lyd fra seg og får ikke tak i henne,hun tar ikke tlf og svarer ikke på mld osv...
Så kan det gå et par mnd før jeg får tak i henne og hun lover det samme,og det samme skjer igjen,ja jeg er litt dum og tilgir litt for mye...

Men nå har jeg fått nok,så vet ikke hva jeg skal gjøre....
Gidder heller ikke prøve ringe henne så mye lenger for har jo egentlig ikke lyst å prate me henne om hun i det hele tatt tar tlf.

Dette har pågått i hvertfall 1år siden hun lovde meg noen av pengene,men har ikke sett et øre enda...

Det går jo ikke akkurat at å anmelde det heller,så har ikke peil på hvordan jeg kan få henne til å begynne å betale tilbake....
Vet jo at hun ikke har verdens beste råd men asså bare hun kunne begynt å tilbakebetale små summer om gangen,så det hvertfall hadde vært en begynnelse...

Hadde aldri trodd dette om henne egentlig,men så feil kan man ta om venner...

Håper noen har noen råd

Lopke

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  08:46:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor gammel er hun? jeg mener om hun er veldig ung går det an å snakke med foreldrene, så får de legge ut og hun får gjøre opp med dem senere.. Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  10:53:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Huff, dette er kjipt. Har ikke noe bedre råd til deg om å ta det opp med henne "face-to-face". Fortell henne at du synes det er dårlig gjort å aldri betale tilbake, og at du ikke hadde trodd dette om henne. Da blir hun vel lang i maska??
Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  11:01:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Treng du å anmeldet det da? Kvifor ikkje seie at du kjem til å gjere det, men ikkje gjer det?
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  13:04:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Hun er 23 år.
Så syns hun burde vite bedre da...
Hadde vært så mye bedre om hun hadde gitt beskjed at hun ikke hadde penger allikevel når hun lover,men det tør hun ikke så da "isolerer" hun seg helt istedenfor.

Ja,det beste hadde nok vært å tatt det opp med henne face to face,men vi bor et stykke unna hverandre så ikke ofte jeg ser henne lenger.

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  21:10:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Altså..
Kopi av melding:
Gidder heller ikke prøve ringe henne så mye lenger for har jo egentlig ikke lyst å prate me henne om hun i det hele tatt tar tlf.

Ring jenta! Det nytter ikke å sitte på rompa og håpe at hun en gang betaler dem tilbake. Skjønner jo godt at du ikke har lyst å prate med henne, men du vil jo ha tilbake pengene dine. Skjult nunmmer kan og være en fin ting. Tru med å anmeld om hun ikke går med på en eller annen form for avtale og holder den.

Det er nå iallefall hva jeg ville gjort..
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  02:42:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Ja,er jo sant det....
Jeg får vel bare prøve å få kontakt med henne å gi henne en siste frist før jeg gjør noe mer utav det...

Men går det egentlig an å anmelde slike ting,har jo ikke noe beviser på pengene hun skylder meg??? Noen som vet det?

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.