hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Farvel min gode (hunde)venn! :'(
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Farvel min gode (hunde)venn! :'(
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  01:16:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Hunden jeg har kjent hele livet, Phillip, har nettopp gått bort og jeg føler som om jeg har en stor svart klump i halsen som ikke forsvinner. Hver gang jeg tenker på at jeg aldri får se min lille venn her på jorda, blir jeg skikkelig deppa. Gråten sitter langt langt inn i brystet på meg, og jeg klarer ikke å få den ut liksom. For jeg tenker at hvis jeg gråter kommer virkeligheten til å gå opp for meg. Jeg har ikke vært hjemme hos mormor og morfar (de som eide kompisen min) etter at Phillip døde, og snart skal også den andre hunden og min gode venn avlives.
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Klarer ikke å innse at han er borte. Den dagen jeg får se plassen hans tom blir sikkert fæl.
Flere av dere tenker kanskje "det var bare en hund" men han betød veldig mye for meg, og jeg var så glad i han...
Beklager om dette blir usaklig på noen måte, men måtte bare dele det med dere... *Lei seg*

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o

Lopke

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  01:20:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
trist.. jeg vet hvordan det er å miste dyr man er glad i.. det gjør vondt. Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  02:43:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Off,det er kjipt ja....Føler med deg.
Har hund selv,så vet hvordan det ville vært om den hadde gått bort.
En hund er mer enn bare en hund.....

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  19:30:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Skjønner... Hadde selv en hund fra jeg var født til jeg var 13 år.. Utrolig trist å miste henne.. Hun ble 14 år.

Tips: Skaff deg en ny hund så fort som mulig! Det demper ting litt.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  23:21:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Uff, trist...

Ikke koselig å miste noen man er glad i.

*trøsteklem*

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  10:46:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tips: Skaff deg en ny hund så fort som mulig! Det demper ting litt.

Har allerede en egen.. Denne hunden bodde ikke hjemme hos meg, men så han ofte likevell.

Tusen takk dere andrea også

Balder<3:

Edit: Redigert.

Redigert av - Andrea & Daytona den 09/04/2006 18:26:18 Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  12:45:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Skjønner deg så utrolig gått. Mistet min hund for 3 år siden, det var grusomt, jeg gråt ustanselig, å var umulig å trøste. Nå gruver jeg meg til vår kjære Max på 13 år går bort, han har vært kosehunden vår siden en dag jeg kom hjem fra barnehagen. En hund kan være mere venn enn et menneske, å dermed vil tapet bli ufattelig stort. Å nei, det er ikke bare en hund, det er en ekte venn som du kan regne med, å dele allt med. Den dagen Max går bort, vil jeg savne han for resten av livet. Gjemme minnene og hylle han for resten av mitt liv.

Føler med deg.

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  18:54:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
*trøstetrøste*

Har i dag gitt bort kaninene mine jeg, ikke det samme men er utrolig lei meg.

Er ikke gøy å miste noen du er glad i.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  22:10:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
hadde en utrolig trist periode i august i fjor.. Først misten bestevenninna mi hunden sin, så noen dager senere døde den søteste hunden i verden, Tass, som har vært på stallen, (han ble 16 år), også 3 dager etter tass døde hunden min under en operasjon...
Jeg har grått utrolig mye for de, og jeg gråter nå også for jeg tenker på de....

Etter at hunden vår døde skaffet vi oss hund med engang, det har hjulpet utrolig mye, men ingen kan ta plassen til Zorro i hjertet mitt...

føler med deg!

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  22:18:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hunden min på 14 ble avlivet mens jeg var på ferie ! snufs!

for 5 år siden døde katten min vi måtte avlive den!
vi trodden den skulle ha kattungen men så viste det seg at den hadde en sjelden sykdom som magen flyte seg opp med verk!

fikk ny katt for to år siden
den ble bare et år!

så ble katten vår overkjørt for 2 år siden!
fikk kjørt over labben sin og brakk to tær og fikk koldbrann
stakker pusen min

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2006 :  23:13:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Unskyld for stort bilde. Glemte å redigere...

Tusen takk alle sammen. Letter utrolig mye med medfølelse. Takk igjen... Vi mista katten vår sommeren 04. Har aldri grått så mye. Det første kjærledyret vi hadde og så fant jeg han med hodet smurt utover veien. Hadde traumer i lang tid etterpå.
Har enda ikke grått for Phillip. Jeg føler ikke at han er borte. at jeg aldri mer vil se han. Kan ikke fatte det liksom.

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.