hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Uskrevne Forum-regler?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Uskrevne Forum-regler?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

tebj0

Skrevet - 07/04/2006 :  15:36:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva mener dere går under kategorien uskrevne forumregler?

For min del så irriterer jeg meg veldig over brukere som skriver dialekt, skriv bokmål eller nynorsk så alle kan forstå
Ellers så styrer jeg unna innlegg med masse hjerter og dill-dall, unormale mengder med bokstaver som f.eks koooooooooose og kjeeeeeeeempe. Føler det blir litt useriøst og kanskje litt "fjortiss"(ikke bli sinte på meg nå da) Det blir hvertfall forferdelig tungt å lese slike innlegg

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  15:43:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Enig med deg når det gjelder språk og slike typisk "fjortiss" ting.

Kommer ikke på noe annet i farten jeg. Dette med useriøse innlegg da kanskje.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  15:48:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Redigere ett innlegg om du vil legge til noe eller lignende.

+ som du sier dialekt.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 07/04/2006 :  16:33:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Det som irriterer meg veldig er folk som redigerer et innlegg etter at alle andre har svart på det. Da fremstår jo de som har svart etterpå som helt fjerne og hele diskusjonen mister meningen.
Om noen redigerer innlegget med en gang det er postet, plager meg ikke, synes det er greit. Heller det enn å legge inn flere innlegg etterhverandre.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 07/04/2006 :  17:43:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Enig Lino, man kan redigere for å rette feil eller legge til noe (med en gang isåfall)
Men de som skriver noe helt annet, eller enda verre endrer topic på en tråd de har startet... GRRRR (er det lov å skrive grrr tebj0? må jo få fram litt følelser)

synes og det er utrolig slitsomt å lese lange innlegg uten avsnitt, da går jeg fort i surr, eller ikke gidder å lese.

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  17:50:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Enig Lino, man kan redigere for å rette feil eller legge til noe (med en gang isåfall)
Men de som skriver noe helt annet, eller enda verre endrer topic på en tråd de har startet... GRRRR (er det lov å skrive grrr tebj0? må jo få fram litt følelser)

synes og det er utrolig slitsomt å lese lange innlegg uten avsnitt, da går jeg fort i surr, eller ikke gidder å lese.

Opprinnelig postet av carambee

Enig med det

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-

Redigert av - VictoriaTh den 07/04/2006 17:50:43 Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  17:51:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

enig ..

ellers er jeg enig i de andre innleggene her..

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 07/04/2006 :  18:33:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Enig. Og ikke minst flere sider med unyttig informasjon før man kommer til spørsmålet hos de som starter en tråd.
Synes det også er slitsomt å lese innlegg med liten bokstav i starten av en setning.

Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  19:20:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
at folk bare kan holde kjeft om det bare er dritt de skal si.om det ikke er saklige innlegg da:)
å tilgi oss som har noen kjipe dager,å legger ut litt kansje ikke alt for seriøse innlegg...

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 07/04/2006 :  19:21:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Hihi... du kan få "lov" til å grrrr så mye du vil carambee
Det jeg mener ord i en setning. F.eks hesten min var sååååååååå fliiiiiiiiink osv. Når et helt innlegg består av slike setninger så slår øynene mine krøll på seg når jeg skal lese!
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 07/04/2006 :  19:23:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Hihi... du kan få "lov" til å grrrr så mye du vil carambee
Det jeg mener ord i en setning. F.eks hesten min var sååååååååå fliiiiiiiiink osv. Når et helt innlegg består av slike setninger så slår øynene mine krøll på seg når jeg skal lese!

Opprinnelig postet av tebj0

Hva med: I dag gikk rideturen kjeempe bra. ?

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 07/04/2006 :  20:22:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Det må vel gå under "utrykk av følelser" Kristine..

Sjønner hva tebj0 mener. Hvis det er extra vokaler i hver eeeeeeneeeste setning, blir det veeeldig sliiitsomt å lese det assa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(gjelder overflødig bruk av tegnsetting og)

Er selv ganske dårlig til setningsoppsett. Blir ekstremt mange komma i hver setning når jeg blir ivrig, er så mye som har sammenheng at jeg klarer ikke å sette punktum, hehe

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  20:38:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er overbruker av ....... Bruker det hele tiden.... utrolig irriterende... Må sjerpe meg der. hehe....

Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  21:47:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
er bare sååååå enig med dere andre azza!!!!!

og jeg syns det er irriterende når det ser ut som det går sport i å legge ut flest innlegg på kortest mulig tid.
da sier det seg selv at det blir mye tomme innlegg.

*beklager små bokstaver x-tine*

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  22:11:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
og folk som blir sure når man ikke er enig.. Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  23:19:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og når ting brgynner å gå på person og ikke på sak..og man får dårlig skjulte trusler pr PM fordi man ikke er enig.
Skummelt her nå synes jeg.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.