hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sugarcane Hanover
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Sugarcane Hanover
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 06/04/2006 :  20:56:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke akkuratt noen etterlysning, men kjenner noen avkom etter topphingsten?



Lisa__Moen

» VIP

Innlegg: 159

Skrevet - 06/04/2006 :  22:11:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa__Moen  Svar med kopi av melding
Kjenner ei hoppe etter han! Kjempesnill, men er litt dum i munne. Har hørt at flere avkom etter han er det...

R.I.P Roberto Bada</3

Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 08/04/2006 :  23:19:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Okei;) Sjekket på Riks Toto's register. GUUD så mange! Sikkert 500 avkom:S Gå til toppen av siden

linki

Innlegg: 640

Skrevet - 08/04/2006 :  23:25:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
I sverige har han 1123 avkom....

De siste åra har han stått i Italia...... hauger der og......
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 08/04/2006 :  23:29:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei DET var ikke lite..:S Uffda, travel boy det der:P Gå til toppen av siden

linki

Innlegg: 640

Skrevet - 08/04/2006 :  23:31:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
føllavgiften er ikke billig heller.... husker ikke helt. men sånn ca 60-70 000 Gå til toppen av siden

Leikas

Norway
Innlegg: 679

Skrevet - 09/04/2006 :  00:34:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Farfaren til en hingst på stallen er Sugarcane Hanover..
Faren er forøvrig B. Gent L. :)
Den vi har er i hvertfall snill som et lam :)

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 09/04/2006 :  12:40:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Linki: Ehee.. tror nok at jeg velger traveren på nabostallen om jeg skal bedekke en traverhoppe en gang..:P (Ikke billig, nei..:S) Gå til toppen av siden

Cindy&Fàlki

» VIP

Innlegg: 113

Skrevet - 13/04/2006 :  22:59:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor gammel har egentlig Sugarcane Hanover blitt nå? Husker han godt fra da jeg var liten... Gå til toppen av siden

Leikas

Norway
Innlegg: 679

Skrevet - 13/04/2006 :  23:17:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Sugarcane er født i 83, altså er han 23 (like gammel som vår gamlemor Propheta Lain)
Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Cammie

» VIP

Innlegg: 135

Skrevet - 27/04/2006 :  14:41:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg hadde et avkom etter han....Othello Sund, kjempevakker vallak...Egnet seg dessverre meget dårlig på travbanen, syntes ikke det var noe morsomt det der...Står fremdeles på stallen der jeg har de nye hestene mine oppstallet. Bilder av han finnes på min vip. Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway
Innlegg: 590

Skrevet - 01/05/2006 :  12:02:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Ser på slekta til Garsy... masse Hanover hester i stamtavala... Hørt mye bra om disse hestene, men ettersom garsy er 88 moddel så er vel di hestene ganske så gamle/døde...
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.