hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Varmblodsen Lord Song
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Varmblodsen Lord Song
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

jameho

Norway
Innlegg: 362

Skrevet - 06/04/2006 :  19:56:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har prøvd før, og prøver igjen.. Er det noen som vet noe om Lord Song? Han er født 1988 med mor og far Tugela Song og Top Setra. Jeg fikk han som hingst da han var traver og 5 år. Han ble solgt som ridehest og kasterert mens jeg eide han. Håper på svar! :)

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 06/04/2006 :  20:53:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Finner bare en Lord Song som er født i 81, med samme mor og far Gå til toppen av siden

jameho

Norway
Innlegg: 362

Skrevet - 06/04/2006 :  23:20:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da er det han! :) Jeg skrev feil.. Kjøpte han i 88. Vet du noe om han? Spent nå.. :)

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 07/04/2006 :  17:03:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vet ikke noe om han, men fant dette på Norsk Rikstoto:

300018 N-81-5598 f. 1981 brun v Mål:0 - 0 - 0 - 0 Tot. 3- 0- 0- 0- 1 (3)27,8K Kr. 800 pr.
Eier: Tor Ole Sand-Hans Olav Steen, UNELSRUDLINA, 3074 SKOGER Oppdr: Rolf Klepaker, MELLOMÅSEN 128,, 1410 KOLBOTN
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 08/04/2006 :  23:37:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tor Ole Sand

Gundesølina 117, 3039 Drammen
eier..
Gå til toppen av siden

jameho

Norway
Innlegg: 362

Skrevet - 09/04/2006 :  10:25:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja Tor Ole var en av de som kjøpte Lorden av meg. Heldigvis bodde de ikke så langt unna så jeg fikk se han iblant. Det er fra da de solgte han videre jeg ikke vet noe mer. Tror de solgte han til ei jente i Lier. Dette er jo temmelig mange år siden nå, men jeg er like nysgjerrig for det. Sitter med spørsmål som: Lever han enda? Var han stabilt hos en eier, eller vandret han rundt? Har han hatt det bra? Han var en ganske "heit" hest da jeg eide han, og jeg lurer på om han noengang roet seg. Masse tanker og spørsmål om go`gutten min.

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

anneks

» VIP

Norway
Innlegg: 34

Skrevet - 24/04/2006 :  15:29:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideanneks  Svar med kopi av melding
Jeg var hestepasser for Lord Song i 1993. Da sto han i Røyken. Veldig søt og snill hest, men hadde dessverre ikke så gode bremser...

Han ble etterhvert flyttet til Spikkestad, etter at jeg hadde sluttet. HUn som eide ham da het Vibecke, men jeg husker ikke etternavnet. Vet ihvertfall at han ble brukbart omskolert og gjorde det greit på noen klubbstevner i dressur.

Fikk en mail fra en senere eier for noen år siden, da levde han ihvertfall.

Failure is not falling down, it is not getting up again Gå til toppen av siden

jameho

Norway
Innlegg: 362

Skrevet - 24/04/2006 :  17:00:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk for svar! Nå ble jeg glad. :) Ja det stemmer nok at han ikke hadde så gode bremser ja. Hehe.. Det er jo noe av det jeg har lurt på, om han noengang fikk roet seg. Alder og en god rytter gjør så mangt, så det var spennende å høre at han ble brukt godt etterhvert. :)


Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.24 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.