hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - HILTON HERBS???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 HILTON HERBS???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Supermaja

» VIP

Skrevet - 06/04/2006 :  17:22:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vurderer å kjøpe en sort med urter fra HIlton herbs, men lurer på om noen rundtom har gode/dårlige erfaringer? De har forskjellige typer til forskjellige behov. Funker det?

Andre urter man bør prøve?

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  21:09:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Øøøh, hvilken sort er det du tenker på da? Jeg har nettopp begynt med Top Coat, men den sære mærra vil ikke ha det... Anyway, det er bare en uke siden jeg begynte, og halvparten har hun ikke spist, så det er ikke godt å si om det hjelper enda. Får se knotten kommer (Jeg gir det mot sommereksem).

Men, jeg synes ikke noe om å gi urter bare for å gi. Det må være en grunn.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 07/04/2006 :  07:36:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har akkurat begynt (gikk 1 dag) med "moody mare", så har ikke sett så mye resultater ennå, men håper de kommer!
Ellers så eeeelsker hesten det, og det ble jeg glad for. Kjedelig om de ikke spiser det..
Gå til toppen av siden

rohna

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  08:07:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesiderohna  Svar med kopi av melding
Jeg gir Hilton Herbs Freeway som er en flytende blanding for luftvegs/hostehester. Kommer til å gå over til vanlige tørre urter når jeg er tom for dette (da HH Hackaway)

Om det virker ? tja ikke godt å si, hun hoster fra og til enda... (med kanskje mere fra enn til nå... altså hoster mindre enn før. Hun har støvallergi så hun kan jo måtte hoste nå å da uansett pga gørr som må opp. HH skal rense luftvegene og minske irritasjonen...)
Gå til toppen av siden

HelleG

Skrevet - 07/04/2006 :  09:46:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelleG  Svar med kopi av melding
Jeg har prøvd hilton herbs på høvene til Per´sen og de funker. Det er urtene som heter Seaweed roseship. Vet at andre som har prøvd top coat er fornøye og det samme med de som har hoste i forskjellig form. Men det kommer jo ikke resultat etter en uke. Gi det 2 til 3 uker så merker du forandring.
Å leve er som å tegne uten viskelær.
www.stallfox.piczo.com
Gå til toppen av siden

Berit_og_Glanni

Skrevet - 07/04/2006 :  13:27:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva koster en sekk med dette, og hvor får jeg tak i det? Bor i nærheten av Kristiansand, og har hest med sommereksem! Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  13:53:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ei i England som kjøper til meg (Akkurat denne sekken jeg har nå kjøpte jeg selv, i England). Men de har diverse andre forhandlere i Norge også. Bare søk på Hilton Herbs.

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 07/04/2006 :  17:20:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Meg du sikter til Tone?

Jeg har prøvd Hackaway respiration formula på vår gamle pånnis, og det funker kjempebra! Han hoster mye mindre, og har det bedre generelt. Han er ikke helt hostefri, og det kommer han nok heller ikke til å bli, men han er mye bedre, og vi synes det er verdt det.
Tror 1,5 kg koster 495,- eller noe i Norge.

Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  17:25:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Neeei, åssen kan du tro noe sånt?

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  22:14:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Gir også Top Coat til hoppa mi, da ho er så plaga av fuger og knott om sommaren. Veit ikkje om det fungerer enda, det får tida vise. Men ho har fått fin pels av det! Ho likar det heller ikkje, men ho et det om eg bløyter opp kraftforet.. Kresen dame! Kjøpte på www.rytterbua.no kosta 330 kr + porto.
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Berit_og_Glanni

Skrevet - 09/04/2006 :  20:22:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor lenge varer det da? Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.