hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "stjeling" av andres hestebilder
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 "stjeling" av andres hestebilder
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 10

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  17:40:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
det var det hu jenta hadde lagt ut..hvor han hopper opp.det står hayke under i hvert fall..var flere bilder der uten navn,så vet ikke om han er noen av dem,da jeg nesten ikke ser forskjell.
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 06/04/2006 :  17:43:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tror du virkelig de vet hva det betyr?

Opprinnelig postet av Kurre

Sannsynligvis ikke

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Linn&Bajazzo

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  19:09:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLinn&Bajazzo  Svar med kopi av melding
Er ikke det Hayke som er nederst på denne siden?

http://groups.msn.com/Ridehesten/friser.msnw
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  21:58:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
får håpe ingen har tenkt å selge kross da..:) ufattelig hva enkelte driver med får og ha noe å gjøre..
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  22:05:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Ja, det er rett og slett morsomt. De setter copyright på sine bilder. haha. Jeg tror nok de ferreste i den alderen vet hva det faktisk betyr.

Skriver det vel der - for de alle andre gjør d...

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  22:31:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er ikke det Hayke som er nederst på denne siden?

http://groups.msn.com/Ridehesten/friser.msnw

Opprinnelig postet av Linn&Bajazzo

Morsomme forplaner de hadde; 1 1/2 liter kraftfor tilsammen pr dag for en hest i hard trening/konkurranse:) Håper de ikke forer slik i det virkelige liv!

Hege Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  22:37:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Èn ting er småjenter som lager slike sider fordi de ikke veit bedre,men jeg blir rimelig irritert på sider som Min stall.
Opplegget oppfordrer jo unger og ungdommer til å legge inn bilder av fantasihester,og så sitter det voksne personer og tjener penger på at ungene kjøper seg "stallpenger" over mobilen. Kjøper de ikke "gullmedlemsskap,får de heller ikke være med på så mye av det som skjer på nettsiden. Bilder kan lastes opp,og opphavsrett er det visst ingen som tenker på.
Skal de ha en slik side,får de også lage illustrasjoner av hester til ungene,jeg vil ikke at hestene mine skal bidra til å sope inn penger på et sånt sted.
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  22:38:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hehe. Så på en slik side der du kunne "kjøpe" deg en hest. En hest der fikk epler og sukkerbiter han, det var det eneste innholdet på fòrplanen hans
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  22:55:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må jo også le litt av prisene da.. flere av disse hestene er avlhingster (til flere mill)
og ikke for å tale om den ene som hadde bles?? det kan jo umulig være noen frieser.
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  23:00:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Godt man ikke har frieser...virker som om det er dere som sliter mest med at hestene deres dukker opp båder her og båder der.
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  23:25:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
jepp.. for de er så fine!! he he..

Bare vent.. snart dukker det opp groups med isiser og.. og da står kurre til salg.. bare vent.
(moderator)

(noen som tror det er meg som står bak alt?) nei vel..

uansett, noen her som har titta litt på disse sidene? Likte godt jobbene deres jeg:

Politi (i skapene)
du sjekker om alle har kjøpt det nødvendige utstyret til seg og hesten innen en uke. Hvis du ser noen som ikke har gjort det, sier du fra til meg. Følg ekstra nøye med denne personen neste uke. Hvis personen enda ikke har kjøpt, får han 10 000,- i bot. Neste uke der igjen, tar vi hesten.
Lønn: 8 000,- i måneden + 5 poeng
Lønn for hver person man oppdager: 5 000,- + 10 poeng
Ledige: 0
Ansatte: xxx

Fotograf
du finner klare og skarpe bilder jeg kan bruke som salgshester. Husk å skriv rase!
Lønn for hvert bilde jeg bruker: 5 000,- + 2 poeng
Ledige: 0
Ansatte: xxx

og så har stallen 200 bokser, strand (ligner noe fra australia) og EGET fjordhestbeite.. for de skal helst bare stå med andre fjordinger da.. *fnis*

Og jeg tror helt ærlig disse småflisene som driver dette nettstedet også er å finne på hestemarked.. hands up??

(et gratis bilde av en frieser dem som melder seg.. dere får 5000 fantasidollars for det..

Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  23:51:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
He he... uff... jeg vet det er galt men jeg synes de er søte ... tenk så hardt de ønsker seg hest da... man vet jo hvordan det var en gang i steinalderen da man var kalv
Dere som får stjelt bilder får ta det som skryt , tenk på det at DIN hest er noen annen sin drømmehest MEN

HOLD DERE UNNA HEST TIL SALGS ANNONSENE (da blir jeg sinna)

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 07/04/2006 :  00:14:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Hmm...jeg skjønner at det er helt utrolig gruuuuelig irriterende at folk stjæler bilder og står på. Og at de lager "fantasistaller" og "netthester".
Men (og nå er det bare å gå igang å henge meg om dere vil det), da jeg var yngre samlet jeg kronisk på hestebilder, klipt ut av aviser, blader og der jeg måtte komme over dem og få lov å ta dem med meg. Jeg limte inn bildene i bøker, og latet som (inni hodet mitt) at jeg eide hestene...nå var jeg ikke store flisa når jeg holdt på med dette, men jeg gidder faktisk ikke å være så naiv at jeg ikke antar annet enn at om jeg hadde vært 10-11 år nå så kunne jeg lett overført dette til internett, og da blir det jo lettere å ta "vanlige" folk sine bilder...
Altså: jeg forsvarer ikke at noen stjeler bilder som ikke er deres, men jeg er litt enig med Harneshaug, jeg tror ikke de gjør det for andre grunner enn at de veldig ønsker seg hest, og tar vår "kladdebok" fantasering et steg lenger.

Guro

Redigert av - Guro den 07/04/2006 01:02:41 Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  03:18:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hun mente vel bare at friesere er veeeeldig poppis blandt den gruppen vil jeg tro! De er jo fine da og en "drømmehest/glansbildehest" hva utseendet angår...
Mvh Helen

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  12:00:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare en komentar til at det faktisk virker som om Frieserne er det "hotteste" å "selge" og "kjøpe" på slike sider.

Og spør man litt rundt blant "hestejenter" i en viss alder hva de alleralleraller helst vil ha for slags hest...(yakk til rideleirbarna som atter igjen har gitt meg en "forsøksgruppe") så kommer det kjapt:
Svart...helst hingst...også laaang man...sånn Frieser liksom!

Det er stasgamper! Store,imponerende og tidvis riktig spektakulære å se på.
Gjør seg godt på sånne "hesteselgesider".
Ikke noe mer vondt ment enn det...

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden
Side: av 10 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.