hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "stjeling" av andres hestebilder
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 "stjeling" av andres hestebilder
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 10

Korumdalen_Frieserstall

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  20:54:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKorumdalen_Frieserstall  Svar med kopi av melding
dette ble en riktig så teit overskrift, men det får gå.

For andre gang på kort tid har jeg opplevd at noen utgir seg for å eie våres hester, ved å kopiere bilder fra vip'en min. var ikke lenge siden en mann som lurte på om jeg virkelig eide hesten min, fordi det var en annen jente som hadde sagt at hun gjorde det, og viste til mine bilder.grr..
kom også over en teit side(http://www.phpbbserver.com/crina/viewtopic.php?p=15&sid=
). ser også at de har tatt bilde av Zafir, som også har vip her.
Opplevd det samme?er det noe man kan gjøre for å hindre sånt?blir så irritert over sånt, men er kanskje bare prippen?

Redigert av - Korumdalen_Frieserstall den 03/05/2006 22:13:28

Kurre

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  20:58:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Makan....du får ta det som et kompliment...

Har ikke sett slikt jeg,men så er jeg ikke så mye rundt.
Er en liten vip her inne som har stjålet bilder fra en annen netside som jeg oppdaget.
Til og med jeg som var fotograf,så da ble man ikke blid...

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  21:06:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
dette ble en riktig så teit overskrift, men det får gå.

nå er jeg ganske irritert! for andre gang på kort tid har jeg opplevd at noen utgir seg for å eie min Hayke og stjele bilder fra vip'en min. var ikke lenge siden en mann som lurte på om jeg virkelig eide Hayke, fordi det var en annen jente som hadde sagt at hun gjorde det, og viste til mine bilder.grr..
kom også over en teit side(http://www.phpbbserver.com/crina/viewtopic.php?p=15&sid=
)som bruker bilder av gutten min til teite formål. ser også at de har tatt bilde av Zafir, som også har vip her.
Opplevd det samme?er det noe man kan gjøre for å hindre sånt?blir så irritert over sånt, men er kanskje bare prippen?

Opprinnelig postet av Hayke&Dirkje

På en sån groups side var det noen som sa de eide (din)Dirkje, og en del andre hester som var tatt fra hestemarked og hest.no

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  21:34:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Er ikke det mest sånne fjortis-sider? Sånne "nett-staller" hvor man kan kjøpe sin egen hest på liksom, og ha ansvar for? Vet om et par tinkereiere som har funnet hestene sine på sånne sider.
Tror ikke disse ungene/ungdommene er klar over at det ikke er lov å stjele andres bilder. (Selv om de ABSOLUTT burde vite bedre!!!)

Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  22:14:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Skjønner hva du mener. Har vært borti fjortissider med bilde av Sonja og Miss Viola, bare at der var Sonja en fjordinghingst som het Sjur og Miss var en araber :-P Og ja: De utga seg for å eie dem. Har også funnet noen av mine egne bilder på andres vip'er, men har da varslet Hestemarked.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  22:27:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Skjønte ikke hva du mente jeg, Victoria. er det noen som sier de eier Dirkje også nå, bare på liksom?

Opprinnelig postet av Hayke&Dirkje

Mm. Det var i et forum på en sån netthest-side, der en sa at hun bodde på en stor gård, men bla Dirkje som hun eide selv, og noen flere hester. Var noen fra hestemarked der da, så hun ble "ferska"

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  23:51:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Slenger meg på for å si at jeg synes det er veldig dårlig gjort! I tillegg blir jeg så EITRENDE forbannet når jeg sitter med treg server og leser "hest til salgs" på annonsesidene på dyrenett og noen averterer en "fullblods", "fantastisk hest", "vakker vallak" og slikt med bilde. Venter og venter... og så er det en slik h.....* nettstall!!!!
GRRRRR
DET HØRER IKKE HJEMME DER!!!! sett det under "annet"

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  07:52:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
det er småjenter med livlig fantasi.. pris dere for at dere har egen hest.. det har disse sikkert ikke og må derfor "tyvsjele" bilder og fantasere i vei. Dere blir ikke mindre eiere av den grunn.. egentlig synes jeg det virker litt tragisk å gjøre det, så synes mest synd på dem.. la dem kose seg.. og tenk over at de valgte netopp din hest som drømmehest. Vær stolt.

ang fake annonsering så hører dette IKKE hjemme på en seriøs annonseside. Hestemarked og andre?? burde tydelig fremheve at slike annonser ikke er velkomne. legg dem på groups istedet.
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  11:15:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Herk! Det er utrolig frekt og det er vel ulovlig å utgi seg for eier av en hest man ikke eier? I alle fall, jeg har opplevd det samme, en person her på hestemarked utga seg for å eie hesten min, Tornado. Hun lagde vip, der var han fjording, 5 år eller noe, gikk MA dressur og hoppet veldig høyt, husker ikke eksakt. I alle fall, ingenting stemte.

Hun skrev til og med i dagboken hva hun gjor med han fra dag til dag.. Noe som hun aldri har gjort eller kommer til å gjøre. Hun hadde bilder på vipen også. Jeg kjente ikke vedkommende, men ble steik forbanna.

Glad vipen er slettet.

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  11:39:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
litt frekt kanskje, men tenk så tragisk å måtte dikte opp en hverdag med hest?? synes mer synd på dem.. ikke kan de legge ut bilder med dem på ryggen heller.. de fleste blir oppdaget..
ta det med ro..
Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  13:17:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Synest det er patetisk eg, kan dei ikkje bli hestepassarar eller ha hest på halvfor eller noko i den dur istadanfor å stjele andre sine bilder...??!! *oppgitt over mine med fjortisar...* Gå til toppen av siden

Korumdalen_Frieserstall

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  14:05:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKorumdalen_Frieserstall  Svar med kopi av melding
Jeg syns også det er patetisk av dem. de skjønner nok ikke at det de gjør er ulovelig., for det er jo faktisk det det er da. men det som irriterer meg mest er jo når noen virkelig utgir seg for å eie hestene mine, og slik at andre tviler på at jeg virkelig eier dem. det liker jeg ikke..ba nå hvertfall de på hest.no fjerne bildene der. Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  14:31:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Dårlig gjort av de som gjør det. Kun teit å si at du eier en hest og du ikke gjør det.
Skriker oppmerksomhet.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 05/04/2006 :  16:14:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med Lopke, jeg..
Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

HannaogHelge

» VIP

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  18:11:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHannaogHelge  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHannaogHelge  Svar med kopi av melding
Joda, min lille nordlandshest Irja hadde plutselig en annen eier flere steder rundt på nettet...

Ei jente i 12 årsalderen som plutselig eide både Irja og føllet... hmmm..

Jaja, så lenge Irja står trygt i boksen sin så kan hun ha så mange eiere hun bare vil for meg...
Tar det som et komliment
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  18:18:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
men hvor finner dere disse "eierne"?? hadde jo vært litt gøy å se om noen eide Lopke og..
se hva hun kunne og hvordan hverdagen hennes var..
Gå til toppen av siden
Side: av 10 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.