hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - yahoo
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 yahoo
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Madam Fame

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  13:34:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Noen her som har noe erfaring med yahoo messenger??

Halve familien driver å maser på meg om å skaffe meg, så jeg driver å prøve å innstallere men finner ikke helt ut av det...

*pokkers-folk-som-ikke-kan-få-seg-msn-hotmail.. grrr*

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  16:11:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Vel, jeg har hørt om det, men synes MSN messenger er mye lettere.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Deftonah

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  16:55:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDeftonah  Svar med kopi av melding
Jeg har Yahoo msg, synes det er veldig effektivt. Man kan ha både voice conference og video konference med den. Dvs flere på en gang kan være i samme samtale å snakke sammen, eller flere kan være på webcam sammen. Man kan også 'ringe' hverandre gratis med Yahoo. Og selvfølgelig også bruker den som en vanlig Instant Messenger, som MSN.

Yahoo

På den linken/siden, så skal det være en 'boks' som ser ut som denne så klikker du på den. Den vil da ta deg til en sideder det står 'Get started'. Og så kjør, kjør på begge boksene som kommer opp. Hadde anbefalt deg å gjøre installeringen manuell, dvs, velge selv det du vil ha av program når du laster ned, så slipper du å få med ekstra toolbars o.l.

Vet at dette ble veldig, Hvordan laste ned yahoo for dummies aktig, men siden du ikke sa hva du hadde problemer med, så ble det bare slik.

Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  21:39:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Fant ut av det nå.. Tusen takk.. Var hjelp i det uansett!
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 12/04/2006 :  13:00:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Er det gratis??
Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Deftonah

Norway

Skrevet - 12/04/2006 :  13:53:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDeftonah  Svar med kopi av melding
Jepp!
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 12/04/2006 :  15:10:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Yahoo og Hotmail har akkuratt de samme funksjonene. Tror nok jeg holder meg til Hotmail jeg da..
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Deftonah

Norway

Skrevet - 12/04/2006 :  15:33:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDeftonah  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har Yahoo msg, synes det er veldig effektivt. Man kan ha både voice conference og video conference med den. Dvs flere på en gang kan være i samme samtale å snakke sammen, eller flere kan være på webcam sammen. Man kan også 'ringe' hverandre gratis med Yahoo. Og selvfølgelig også bruker den som en vanlig Instant Messenger, som MSN.
Opprinnelig postet av Deftonah

Ikke akkurat de samme funksjonene, har begge jeg, og bruker også begge like mye. Da til forskjellige formål, pga forsjellige funksjoner.

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.