hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Jysk
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Jysk
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  19:51:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Noen som har sett i den nyeste Jysk katalogen, de følger lidels forspor, noe dere synes ser ok ut?
Garsy du er verdens beste!

Lopke

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  20:02:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
selger de hesteutstyr på jysk sengetøy nå???

ja da har jeg sett det og.. striglene var billige (sett med 8 ting)50,- og et pluss for at fleese dekkendet til 200,- fåes i flere størrelser.. men kommer nok ikke til å handle der nei..

Redigert av - Lopke den 03/04/2006 20:05:14 Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  20:05:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Ja faktisk.... dekken, grime, leietau, pisk og striglesett.....
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Hirsaluohkka

» VIP

Skrevet - 03/04/2006 :  20:05:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHirsaluohkka  Svar med kopi av melding
De har kampanjetilbud på hesteting nå... Fikk litt sjokk da... Men jeg tror jeg skal innom for å kjøpe meg billig fleecedekken.

Ellen Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  20:05:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Jeg så dette i dag jeg å, men stusset litt. Var jo veldig billig,men jeg vil tro kvaliteten er deretter også, slik var det med lidel også. Elendig kvalitet på varene fra lidel i allefall.
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  20:47:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Dette så jeg her i dag, hehe. Jeg kommer nok ikke til å handle der nei.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  20:47:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Tja, det held jo så lenge det held. I Spektrum i fjord haust kjøpte me 3 dekken til 100, 130 og 150,- Desse er heile og fine endå. Har fått mykje skryt av folk for at dei har helde seg. Dei er alle i dagleg bruk, og ingen har fått hol

Eg har tenkt meg ned og kjøpe 2 stk, eller tre. Spørs om me skal ha eit til hingsten også.. Så ser me kor lenge dei held

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 03/04/2006 :  20:48:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Synst at det er smart eg, å ha hesteutstyr på jysk, di har jo litt greie på stoff og sånn, men et dekken til 200 kr var jo ikkje så dyrt!!!

Tillit og respekt er ikke det samme:) Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 03/04/2006 :  21:25:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kommer ikke til å handle nei. Kvalitet er viktig, og det tror jeg nesten det må være hestefolk som produserer....
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  22:05:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
bor ikke så langt unna jysk så tenkte jeg skulle stikke innom å se ihvertfall. Kjøpe meg den svarte grima...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 03/04/2006 :  22:07:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Passform er også viktig. Har en mistanke om at disse vil ligge dårlig på hesten. Men har jo ikke sett dem live. men om man har en hest som lett øelegger dekken og sånt, er det jo kjekt å slippe å betale i dyre dommer hvis man kjøper nytt en gang i måneden:)
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Galie

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  22:26:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGalie  Svar med kopi av melding
Hei!
Noen som har en link til hesteutstyret på jysk?

www.gallemann.piczo.com Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  22:34:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
jeg ville ikke kjøpt hesteutstyr derfra...da jeg ikke tror kvaliteten er det beste, og jeg vil ha kvalitet når jeg kjøper
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  23:05:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
bare gå på jysk.no eller no..
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  23:59:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Var der i dag og kjøpte meg fleece dekken til hestane mne. Dei var faktisk veldig bra til den prisen og god passform til mine i allefall og det er faktisk ikkje berre berre å få dekken som ligger på mine. Kjøpte børster også, men desse har eg ikkje prøvd.
Gå til toppen av siden

rapplilja

Skrevet - 04/04/2006 :  19:31:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Litt artig at med en gang noe er veldig billig, er det et fåtall som interessert i å kjøpe det.

Er det ikke dyrt nok eller? ;)

Det er jo så billig at man kan teste det før man dømmer det nord og ned.
Jeg er også skeptisk, men kommer vel til å teste det før jeg bestemmer meg for hvor brukbart/holdbart det er.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.