hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - gledes spredning
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 gledes spredning
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 9

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  21:29:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Batta: Ble bare nysgjerrig når du hadde gått skole i Nord-Norge. Men folkehøgskolen 69'nord er litt langt unna meg.

Opprinnelig postet av Eikdokka

Ahh. Ok.

Men nå er da flybilletter bestilt og turen er i boks. Forhest er også fiksa. Og det er vår. Snart er det påske og bestevenninna kommer hjem fra fhs. Mye å være glad for for tida, med andre ord.

Men til Anne: huff, høres ikke noe koselig ut den situasjonen du er kommet i. Føler skikkelig med deg, hvis det er til noen trøst...
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  21:31:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Mari: Jepps Var vel i 2004 tror jeg.. Koselig det :P
Jaja, vi plaprer i vei OT vi, dere får skyte oss om det blir for ille

Opprinnelig postet av Helle & Bjerge

Ai, året før jeg startet der det gitt... Nei, nå må vi slutte! Back to topic

www.hestene.no Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  21:38:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Håper jeg får tid til å være her inne like mye som før.

Opprinnelig postet av Eikdokka

fint å se deg igjen
hvor har du vært?

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  21:56:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
anne ødelegger tråden litt med sutringen sin litt, jeg vil ha penger!!!! har noen svært pessimistiske dager nå om dagen..

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

prøvde ellers akkurat å ringe deg.. ja du er vist litt sutrete for tiden. jeg som ville muntre deg opp og greier.. jeg håper stadig jeg ser deg i helgen for jeg har en godnyhet!!

Martin har ridd Lopke!!juhuu..

Tilbake til Anne: du må ta telefonen da, så kan få buset litt ut og jeg kan gi deg halvdårlige råd..

Opprinnelig postet av Lopke

Neij, har du prøvd å ringe? kom du igjennom da? har vært på jobb, trodde ikke det var dekning der :) er litt treig med denne telefonen min

Ok da, jeg kan juble litt også! siden at Madrugada kommer til Roots, er jeg hjemme da, kommer jeg garantert! De er jo geniale jo!!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  21:59:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
må plage dere litt til, har litt lyst til å hoppe på og gi en stor klem til alle her som er så snille og gir meg støtte og trøst! vennene mine er ikke så interessert i hest, så det å forklare sånt til dem er nyttesløst!

nok engang; thank God there is a heaven; HESTEMARKED :)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  01:24:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dagen i dag har bare vært helt fantastisk! Joda, våren har mye å si. Men at alle gode ting er tre skulle vise seg i dag.

1. Gleden var sååå fin i dag. Gikk alle 5 gangarter og var helt topp. Fattet galopp uten problemer, travet, tøltet masse - helt reint og helt fantastisk! Rei T2 (tølt på lange tøyler), noe denne hesten er skapt for. La henne i pass, det er sååå gøy. I høst var denne hesten feit, hadde nesten ikke blitt brukt på et år, og gikk for det meste stiv grisepass i alle tempo ... Nå er hun slank og flink!

2. Dimm var også fin i dag. Tøltet reint og fint, bøyde seg i tølten, var lydig og myk i munnen. Dimma drømmeponni. Det må nevnes at hun knapt gikk tølt i det hele tatt før jul. Jeg fikk også skryt for begge ponniene, noe jeg selvfølgelig tar rett til meg.

Og nr. 3. Jeg snakket med mamma på telefon, og hun gikk med på å få Gleden bedekket til sommeren! Har vært litt i tvil, men hun syntes jeg skulle gjøre det. Er veldig greit å vite at modern er positiv, selv om jeg er voksen og tar egne valg. Så nå er det ut og tjene penger! Og så, kanskje det kommer en liten miniglede neste sommer.

Jeg er så glad, så glad!

Redigert av - maane den 06/04/2006 01:27:14 Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  13:45:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Våren har kommet til trøndelag også! Litt i allefall....

I morgen går jeg ut i påskeferie, og skal ha fri i 10 dager.
JIPPI!!!!!!!

skal bare slappe av, kose meg å ri og kjøre lange turer med den vakre hesten Stjerneskudd

Livet er slettes ikke verst nei!!!!

God påsek alle sammen!!

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  14:43:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Påskeferie i morgen ja, det blir deilig det!
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  15:27:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Påskeferie i morgen ja, det blir deilig det!

Opprinnelig postet av Helle & Bjerge

Ja, det blir knallbra :P

Edit:

Nå er jeg skikkelig glad!

- Er ferdig med avsluttende prosjekt og fremføring. H-e-r-l-i-g!!
- Det er snart ferie!
- Skal se på hest i påsken!!
- Har fått skikkelig bra jobbkontrakt!

Oi. Eneste skår i gleden er et digert samf.fag hefte til i morgen.. Men det positive er helt klart i overtall her hos meg i dag =)

Fornøyd nå X-tine?

www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 06/04/2006 16:39:05 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 06/04/2006 :  16:09:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, må le litt av deg Mari. Her klager du på folk som sender flere innlegg etter hverandre. Artig.

Like før jeg kjøpte meg en hest til her om dagen. Men har desverre ikke plass. Litt surt.
Ellers helt topp :)

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  16:23:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Ble hesteeier for andre gang på søndag! weee!
Nå er Brana min(min, bare min)

Har enda ikke sunket inn tror jeg.. Blir en del jobb fremover men.. Det tar vi som det kommer.
Men joho, fy fasan, hesten er min!
For å ikke glemme Blidamor så går hun som en drøm om dagen, bare helt topp!
Livet er herlig folkens!
Hadde man bare funnet en søt gutt til sommeren nå så

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  16:41:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Til deg selv eller til isisjentene?

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  16:44:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vil også ha en hest til.....

Nina-ikke misunnelig idetheletatt...

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  16:52:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Til deg selv eller til isisjentene?

Opprinnelig postet av Mari^_^

Meg seff Må jo holde litt utkikk da..hehe
Sommerflørt vettu..hihi

Har funnet drømmetypen til Blida, knallhingst som står iDanmark men kommer hjem til Norge i sommer(?) Folunge? Nja...hehe
Brana får ikke lov av mor si til å skaffe seg type enda, eller jo, hvis han er valakk så

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 06/04/2006 :  18:55:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har iallefall hatt en fantastisk ridetur. Inne i skogen selvfølgelig. Fikk galopp mellom trærne som jeg alltid har drømmt om når jeg var mindre.
Så gikk uten-utstyr turen også kjempebra.
Snille hesten.

Gå til toppen av siden
Side: av 9 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.58 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.