hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - 1. April i dag gitt :)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 1. April i dag gitt :)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  08:56:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Skal du lure noen? evt. med hva? Eller pleier du bare å bli lurt selv? Noen historier om en gang du ble lurt, eller lurte noen andre?

Vel. Som mange av dere veit, står det ei drektig hoppe på stallen her, som har termin 4 april. Så n har jeg akkurat sendt melding til eierne og skrev følgende:

Hei! Tror dere bør komme i stallen så fort som mulig, nå er det endelig 2 hester i boksen til Karlina!

Og utafor boksdøra henger det et A4 ark, hvor det står med stoooore bokstaver: 1. APRIL - smil til verden, og verden smiler til deg =)

Hoho, gjett om noen skal bli lurt

Wenche & Amber

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  09:26:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Hehe Wenche da... :p

Uff, gruer med til i dag jeg, kommer til å bli lurt så sinnsykt! Er veldig lettlurt og går på omtrent alt.. Desverre..
Men så må det jo tilføyes det at jeg har jo noen planer selv også da...hehe

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  09:37:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har allerede med hjelp av Hest.no fått humre litt av noen felles MIXere...men da jeg ikke liker å bli lurt selv tror jeg at jeg lar det være med det.
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  10:02:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
KURRE!!!!!! Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  11:37:17  Vis profil  Svar med kopi av melding

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  11:41:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg trodde på det på hest.no en stund også jeg Det falt meg ikke inn at det var 1.april idag..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  14:36:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Må bare fortelle om mine geniale aprilspøker som ble gjennomført i dag tidlig

Nr 1: Sendte en sms til hun som har stallplass her om at det hadde vært uvedkommende i stallen, dekkenet til hesten hennes lå på gårdsplassen og begge grimene var forsvunnet.

Gjett hvem som gikk fem på?

Nr 2: Sendte igjen en sms til venninna til vedkommende ovenfor og sa at den andre hesten hadde brutt seg ut, spraket opp døra og forspist seg en god del..
Hun gikk også fem på og jeg fikk en litt bekymret telefon fra ei som var ganske klar til å sette seg i bilen..

Heldigvis (for meg) er disse så årleite og greie at de tok det med humoristisk sans

Men i dag tror jeg kun på meg selv...hehe

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  15:21:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Har ikke blitt lurt enda, men det kommer vel..
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  16:29:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg synes dette var et artig forsøk, litt gjennomskuelig, men dog:
www.islam.no
Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  17:25:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ingen som har lurt meg i dag,så vidt jeg veit.
Litt stygt å sende sms der det står at hesten er syk,jeg hadde blitt kjemperedd og fortvilet..
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  17:32:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg synes dette var et artig forsøk, litt gjennomskuelig, men dog:
www.islam.no

Opprinnelig postet av Ragnhild E

Hehe. Den der tviler jeg på at folk tror på

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 01/04/2006 :  17:47:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ingen som har lurt meg i dag,så vidt jeg veit.
Litt stygt å sende sms der det står at hesten er syk,jeg hadde blitt kjemperedd og fortvilet..

Opprinnelig postet av Kine og Tassen

Tror kanskje du burde lese innlegget til Wenche en gang til? Hun sendte melding til eierne av en drektig hest at føllet var kommet, ikke at den var syk. Hadde jeg vært eieren, hadde jeg fløget i taket av ren lykkerus!

Om hun derimot hadde skrevet at den var syk, hadde det vært litt slemt, ja!

Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  20:00:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Hadde ikke blitt lurt før Kurre og Kristy kom og lurte meg trill rundt ;)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  20:04:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kirsty lurte meg også ja ;-)
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  20:17:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Haha, eg sende tre sms'ar til tre venniner og sa ifrå at kl. 7 hadde Victoria fått føl! At det var ei hoppe å greier. Alle gjekk rett på, og ho eine ville kome å sjå. Ho eine blei sur for eg vekkte henne når ho sov, og at ho gjekk på det. Ho andre syntest det var stygt av meg å lure folk med noko så serriøst.. hehe...:D:D:D
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  20:29:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
kristy lurte meg også..liker ikke denne dagen noe særlig..
men hadde noe dratt en aprilsnar spøk an ghesten om han kom seg ut, syk osv...åh så sitn jeg hadde blitt..
jeg tåler mye, men ikke når det kommer til han gitt ;)

har ikke lurt noen i dag,men kanskje neste år ;)

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.