hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nå er jeg frelst!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Islandshest/gangartsridning
 Nå er jeg frelst!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Mari^_^

Norway

Skrevet - 31/03/2006 :  17:55:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ukai, da er dyret i boks. En valakk på 16 år. Han heter Geysir fra ett-eller-annet, og er visstnok 5-gjenger. Så han under løsmønstring i dag, og han hadde veldig romslige bevegelser, men guri hvor feit han var... Eieren skyldte på pelsen, men jammen var han god og rund..

Han hadde visst vært en god lærehest før, så jeg satser på at han holder ut med en rytter som ikke kan noe særlig :-)

Han sliter litt med en gammel skade i et bakbein, men han plages ikke veldig av det, men han skal helst ikke hoppes noe særlig med. Om det slår krøll på seg for han i sommer, så skal jeg få låne en hoppe eller en annen valakk.

*Glede seg til sommeren*

www.hestene.no Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 31/03/2006 :  19:42:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det gikk jammen fort! Sommeren blir nok gøy skal du se, og så får du holde oss oppdatert på hvordan det går. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 31/03/2006 :  19:57:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det gikk jammen fort! Sommeren blir nok gøy skal du se, og så får du holde oss oppdatert på hvordan det går.

Opprinnelig postet av maane

Hehe, er flere som driver med islendinger rundt her, så det er ikke vanskelig å få seg hest :-)

Ane (Ane,Blida&Brana) er utnevnt til personlig rådgiver, hehe

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  17:18:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Tenkte jeg skulle meddele at jeg har fått innvilget tillatelse til å se meg rundt etter en hest jeg kan kjøpe.... Islandshest seff. Dette var et veldig nyttig innlegg, jadda

maane

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  17:57:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tenkte jeg skulle meddele at jeg har fått innvilget tillatelse til å se meg rundt etter en hest jeg kan kjøpe.... Islandshest seff. Dette var et veldig nyttig innlegg, jadda

Opprinnelig postet av Mari^_^

Ingenting er vel bedre enn det!
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  18:06:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Grattis da

Har foreldrene dine foretatt helomvending?
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  18:10:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du hellige!
Det var foreldre på helomvending det!

Vær nøye og forsiktig med hva du finner da,kjære. VELDIG!!
Det er mye snusk ute på markedet.

Hva skal du ha da?
Kjønn,4/5,mye/lite vilje,turponni/konkurransehest...?

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  18:14:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har som vanlig masse spørsmål, har allerede spurt noe på 'hestekjøp' forumet..

Nå må jeg jammen ligge lavt - skal vaske hele huset i morgen og lage middag (har frii).. De har snakket sammen, og synes at jeg kanskje fortjener en hest likevel..

Kopi av melding:
Kjønn,4/5,mye/lite vilje,turponni/konkurransehest...?

Hoppe eller valakk. 4/5 er ikke så nøye, men gjeeerne 5 da ;). Viljen vet jeg ikke. Jeg er ikke noe dreven med sånne dyr (), så den må være lett å håndtere og snill. Turponni i første omgang, men jeg håper å utvikle meg med hjelp fra instruktører, så kanskje en gang i fremtiden litt konkurranse.

Ellbell

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  19:49:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
VELKOMMEN skal du være!

Det er rart med det! Før jeg opplevde drømmesommeren med Islandshest på hytta var jeg hellig overbevist om at "Islandshest kan man jo ikke bruke til noe" men puh så feil man kan ta!

Bare vent, om en par år har du minst to! Hva er det med Islandsfolk og formering?

Ellbell&þyrla+baby i magen!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  22:20:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Takk Ellbell

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  23:43:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Hehe, jepp jepp.. Men du må ikke høre for mye på meg da Ække helt god i topplokket..hehe
Men jeg skal bidra med det jeg kan/vet/anbefaler også skal jeg si klart ifra om jeg ikke har peiling Oki? hehe

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  09:35:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Hehe, jepp jepp.. Men du må ikke høre for mye på meg da Ække helt god i topplokket..hehe
Men jeg skal bidra med det jeg kan/vet/anbefaler også skal jeg si klart ifra om jeg ikke har peiling Oki? hehe

Opprinnelig postet av Ane,Blida&Brana

Vi sitter nå på msn og babler likevel, så vi kan likegodt slenge inn litt islandsprat?

Vil bare takke dere som har svart på spørsmålene mine :-) Utrolig koselig!

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  15:04:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Grattis

Funnet noe fint?

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  15:35:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Bare vent, om en par år har du minst to! Hva er det med Islandsfolk og formering?

Ellbell&þyrla+baby i magen!

Opprinnelig postet av Ellbell

Islandshester er som peanøtter,det holder ikke bare med en...

Nina-som bare skulle låne en,og nå har 2,5 egne og føll på vei. (og bare jeg får til litt mere plass her så....)

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/04/2006 :  15:36:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Grattis

Funnet noe fint?

Opprinnelig postet av Helle & Bjerge

Har fått tips om noen + at jeg har snublet over et par ja, men foreldrene mine skal være med de også, så vi må diskutere litt før vi bestemmer oss for å prøve noen

Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.