hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bucas/Pessoa
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Bucas/Pessoa
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  20:18:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hørt mye rart om Bucas, derfor lurer jeg litt på deres erfaringer? Dekknene er jo kjempedyre, men er det kvalitet på dem? Hva med Pessoa? Er det bra utstyr (tenker hovedsakelig på dekken)?
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  20:27:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hvertfall vært veldig fornøyd med Bucas dekknene mine.. Nå har jeg iofs en hast som er snill med dekknene sine, men de holder det de lover; god passform, minimalt/ikkeno gnag og en tørr og varm hest..
Pessoa sine har jeg ingen egen erfaring med, men har hørt at disse også skal være bra, hadde tenkt å kjøpe meg et, men de var tomme for det jeg ville ha og nå er ponnis på rehab i flokk og trenger ikke noe nytt dekken ;)

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 30/03/2006 :  22:32:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er suuuperfornøyd med bucas!! Det er de eneste dekkenene hesten min ikke klarer å ødelegge:D Og i tillegg passer de supert, gnager ikke, og sitter perfekt hele veien (har ofte problemer med å finne dekken som passer i bogen) Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 30/03/2006 :  22:47:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har et Bucas Smartex som jeg er veldig fornøyd med. Så godt som regntett og bra passform.

Stalldekkene liker jeg ikke for de er så ufattelig elektriske. Får elektrosjokk både jeg og folen...*gnistre*
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 30/03/2006 :  23:54:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har et Pessoa-stalldekken som jeg har brukt i hele vinter. Utrolig fornøyd med det, ligger veldig godt på min hest iallefall. Ellers bruker jeg Bucas og Horseware-dekken ute, og har ingenting negativt å si om disse heller. Et pluss til Bucas er gjorder mellom bakbena, det savner jeg hos Horseware, de har kun reim under halen. God kvalitet på alle tre, uansett hard bruk.
Gå til toppen av siden

Nikita

» VIP

Skrevet - 31/03/2006 :  09:04:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har buccas dekken og er veldig fornøyd med det. Det lager noe gnag på hesten min, men i det store og det hele sitter det bra.

Jeg har Pessoa dekken og er enda mer fornøyd med det! Det lager ikke noe gnag (dette er selvfølgelig forskjellig fra hest til hest...)

De er absolutt verdt pengene, selv om de er litt dyre!
Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 08/04/2006 :  20:06:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
har pessoa vinterdekken som har vært utrolig bra! Ponnien min har ikke så mye muskler foran fortiden, og da kan jeg ikke ha et hvilket som helst dekken, men pessoa dekkenet ligger veldig bra...
Har bucas regndekken oxo som ligger veldig bra + at d er svært vanntett og slitesterkt!!

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  20:18:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Kjempefornøgd med Bucas, har Irish turnout loght, og smartex all in one. Ingen gnag, og tørr og varm hest!
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  20:24:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
En av hestene jeg rir har bucas regndekken. Det er kjempebra ihvertfall :) Ellers vil jeg anbefale Horseware dekkenene på det varmeste. Spesielt Rambo-serien. Red en hest en gang som ødela alle dekkenene sine, men ikke rambo-dekkenet :)
~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 08/04/2006 :  20:51:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Anbefaller både Horseware og Bucas sine utedekken på det sterkeste ;) Kvalitetsmerker begge to som varer en stund og hold hesten varm og tørr i allslags vær.
Gå til toppen av siden

<3 <3 Mickro <3 <3

» VIP

Skrevet - 10/04/2006 :  16:45:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke noe erfaring med Pessoa sine... men de får en stjerne for slik "bogfolden". Synd de ikke har dekken med hel/halv hals...

Har endel Bucas dekken, de tåler mye og varer leeenge, super bra! Men på to av dekkenene mine (de to eldste) har to av spennende falt av... heldigvis en fra hver side. Jeg får kjøpe nye og sy litt.

Ellers er Horseware dekknene geniale! De ligger veldig godt på alle hester, solide i stoffet, smart løsning på spennende. Vet hvilken dekken jeg kommer til å satse på i fremtiden!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.