hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Spillers
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Spillers
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  01:27:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Noen som har erfaringer med noe av dette foret?

Har hørt det skal virke beroligende og ikke gjøre hesten heit osv...
Noe som jeg abselutt hadde trengt å gi den villponnisen min nå.

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  05:06:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Jeg har brukt conditoning cubes fra Spillers. Og var kjempe fornøyd
Hesten la på seg (trengte det) og ble ganske fort finere i pelsen.
Og det fine var at dette ikke var hetende, så han var rolig og behersket.
Nå har jeg hatt en liten pause fra det foret, pga sein leveranse. Men har nettopp fått tak i det igjen. Så nå bli det Spillers fram til sommeren.
Mens jeg venta på Spillers litt over en mnd, så fora jeg med energi og bygg. Hoho, gjett om jeg merker forskjell. Passer nok med Spillers for min del , kjempefornøyd
Hvis du går inn på Spillers sine nettsider finner du helt sikkert for som passer akkurat din hest!

Beate & Alger Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  09:10:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Signerer Krogstad sitt innlegg her.. Bruker også Spillers CC på hesten min da hun er VELDIG energisk og hedde prob med å legge på seg.. Fungerer supert!! Har nå brukt Sillers i litt over et år, og kommer nok ikke til å bytte ut det på denne hesten hvertfall - selv om stalleia blir hårreisende høy med fòr til 10 kr L ;)
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  14:18:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Er det dyrere enn annet for?
Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  15:38:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, Condition Cubes`n ligger hvertfall endel over det andre fòret i pris.. Husker ikke helt hva sekken kostet, da dem nå kjøper inn på stallen for meg.. Men tror det var rundt 250 for en sekk og den holdt ca en uke (da på 4l daglig) har regning på ca 1200 i kraftfòr i mnd nå og da med ca 10% avanse til stallen..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  16:35:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kanskje det vil lønne seg med Spillers Cool Mix til en ponni som er heit? Vi bruker det til vår gira traver, og syntes vi merker forskjell. Iallefall elsker han foret, og for ikke unødig mye energi. Vi blander det sammen med Spillers Happy Chaff, bare så han skal få mere i krybba si. Og vi er veldig fornøyd med alt av for vi har brukt fra Spillers!
Det er litt dyrere enn annet for, koster rundt 250,- for en 20 kg sekk. (Ordinære sekker veier 40 kg) Og sekken varer ca i tre uker, når vi forer 2 liter om dagen.

How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  17:05:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gikk nylig over til Spillers til lavagjeitene her hjemme.
Nå spises det "meadow herb" så det virkelig står etter.
De er helt tussete etter det!! Mye fiber,ikke noe "speedfor",litt diverse "snax" i(tørre gulrotbiter og slikt)
ponniene er veldig fornøyd og da er jeg fornøyd også.

Kurre får i tillegg en passe posjon med "slow energy release mix" som skal sørge for at den får den energien den trenger uten å bli for "heit"
Smaken er tydeligvis helt på topp,lirer på om ikke det fungerer også gitt,da dyret er merkbart mye fredeligere om dagen.
Får se litt lenger utover,nå er han nesten litt for "kald" i forhold til hvordan jeg gjerne vil ha den.

Jevnt over,veldig fornøyd.

Red. for å si: Takk,Nancy!

www.forum-hest.moo.no
Redigert av - Kurre den 30/03/2006 17:06:08 Gå til toppen av siden

slettet1

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  18:38:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideslettet1  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseslettet1  Svar med kopi av melding
Går selv på Spillers å kjenner godt forhandleren min. Jeg er STOR fornøyd så bare det! Vil alltid gå på Spillers så lenge hesten fungere på det, å FK er det aller siste valget innen fôr, grunnet stivhet etc etc. Etter sommeren vil åringen min begyne å gå på Spillers også Går nå på St. Hippolyt da stallens eier sine føll også går på det, å fôr etc er inkl i fôret. Skal flutte over til boks etter sommeren å da kjøper vi eget fôr, så da blir det SPILLERS igjen Gå til toppen av siden

Masterpiece

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  23:11:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMasterpiece  Send %s1% en ICQ meldingMasterpiece  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMasterpiece  Svar med kopi av melding
Kan anbafale Spillers på d varmeste! Alle på stallen bruker denne forprudusenten! Noen bruker beroligende uten så mye protein, mens andre velger mye protein for å øke energinivået på hesten. Har selv en 3 år gammel sportsponni, som får Spillers Youngster Mix med alt unghesten trenger, samt Conditioning Cubes som hjelper ham til å bygge muskler uten at han blir heit! Anbefaler deg å gå inn på Spillers sin side. Link til denne på hovedsiden! Der kan du sende mail til representanten her i Norge (Tonje) for å få forplan, eller ta kontakt per. telefon! Hørte også forresten at importert for muligvis skal avgifts reguleres og derfor falle noe i pris... Selvom foret koster drøye 250 kr for 20 kg, trenger man erfaringsvis å gi mindre mengde uten at hesten mister hold! Lykke til Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.48 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.