hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - dragon vatican,perle,sigyn braute,slogum mai?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 dragon vatican,perle,sigyn braute,slogum mai?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway
Innlegg: 2627

Skrevet - 26/03/2006 :  19:24:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
dragon vatican er en en Pinto-hingst..
perle er blanding av kaldblods og knabstruber..mulig hun står i skien.
slogum mai er er en kaldblods.
sigyn braute er min,men om noe visste noe om ham inntil 5-års alderen.han har visst stått på en del forskjellige staller.han er kaldblods.
noen som vet noe om disse?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Redigert av - sigyn,brauta og rubin:) den 30/03/2006 23:15:27

linki

Innlegg: 640

Skrevet - 29/03/2006 :  20:47:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
du mener nok dragon vatican,

Sjekk vip: Vatican
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway
Innlegg: 2627

Skrevet - 29/03/2006 :  22:18:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
det sto vertican i papirene mine,men skal sjekke

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

slettet1

Norway
Innlegg: 92

Skrevet - 30/03/2006 :  18:27:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideslettet1  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseslettet1  Svar med kopi av melding
Har selv et føll etter Dragons Vatican. En ganske flott hingst med flotte steg å bevelgelser som jeg ser at hesten min har arvet etter ham. Han er desverre ikke kåret å har blitt brukt i en del ulovlig avl, også bl..

Har du et avkom etter ham?
Men har er jo ikke kåret så avkom vil vel ikke få papirer? Men du kan jo få et hestepass på hesten, gjelder også bl

Redigert av - slettet1 den 30/03/2006 18:31:15 Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway
Innlegg: 2627

Skrevet - 30/03/2006 :  23:13:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jepp,har et føll etter han..

men siden moren er kaldblods så spurte jeg gamle-eieren om det var lovlig.å da fikk jeg som svar at det var det.men fikk ikke registrert hu.men driver å fikser hestepass nå

er han rein paint? vet at enten så var det knabstruper i mora eller faren til min..

han har prega min godt oxo.sjekk min vip for bilder..men sier litt når hu ikke engang visste hva det korekte navnet til d.v. var..men er nok noe snusk ute å går,for har ikke fått tak i eieren sidenjeg fikk hu.så skulle hun sende vaksinasjonspapirer og sånn.men de har vi ikke sett noe til..man skal jo være forsiktig med å si sånn.men alikevel da..

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

.:Xena:.

» VIP

Norway
Innlegg: 128

Skrevet - 01/04/2006 :  10:19:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse.:Xena:.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
men siden moren er kaldblods så spurte jeg gamle-eieren om det var lovlig.å da fikk jeg som svar at det var det.men fikk ikke registrert hu.men driver å fikser hestepass nå


det kan umulig være lovlig...da det først å fremst ikke er lov til å blande kaldblods me annet enn kaldblods og vartfall ikke lov å bruke ukåret hingst
(har selv kald/pinto-blanding så jeg hvet) så hun har løyet til deg.

Du kan få papirer på hesten din men da gjennom ryttersport???
Men det har ikke hingsteeier noe med( i dette tilfelle) så alt det må du fikse selv.

Kjenner til hun som har vatican og har selv sett ham live...du lurte på om han var rein paint og det er han ikke paint...pinto er d han er.
Tror hun nevnte at han kom fra danmark engang.

Tillykke med den lille flekkisen

Hestefolk er de rikeste fattigfolk som finnes.... Gå til toppen av siden

slettet1

Norway
Innlegg: 92

Skrevet - 01/04/2006 :  12:17:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideslettet1  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseslettet1  Svar med kopi av melding
Forstår meg ikke helt på at en hest kan være pinto.... OK greit med en kåret hest som feks: norsk vb(rase) pinto(farge) vatican hadde ikke papirer å rasen på han er ukjent, er det så? Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway
Innlegg: 2627

Skrevet - 01/04/2006 :  14:04:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
pinto med stor P er rase,men pinto med liten p kan jo være hva som helst.mailer litt med hun som eier d.v. så jeg får vite sannheten på ting.å x-eier har visst løyet om veldig mye....x-eier er visst i thailand oxo..så får prøve litt senere og ringe.men nå som jeg har fått vite sannheten,val vel 20.000 litt vel mye å ha gitt for hu??
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

slettet1

Norway
Innlegg: 92

Skrevet - 01/04/2006 :  17:30:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideslettet1  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseslettet1  Svar med kopi av melding
20.000 for et bl føll??? Ja syns det var litt i overkant jeg da.. Ja har også snakket med henne å det var vist ulovlig avl med din også, så føllets tidligere eier har løyet for det. Vile spurt HVORFOR hun skulle ha så mye for føllet, kommer litt ann på hvor gamelt det var når du kjøpte den og. kan jo bli en kjempe fin ridehest eller hva du nå skal bruke det for, men vile reagert litt med at hun har gitt ukorekte opplysninger. Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway
Innlegg: 2627

Skrevet - 01/04/2006 :  18:32:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
hadde aldri gitt så mye om jeg hadde visst fakta altså!da jeg hadde tilbud om et paint føll til samme pris.hun er drømmehesten min altså,men alikevel...hun var 7 mnd da jeg kjøpte henne.da x-eier bor i stavanger er og jeg bor ved oslo,å hadde et svare strev med å få henne hit.så kan jeg ikke akkurat bare reise å besøke x-eier heller..
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

slettet1

Norway
Innlegg: 92

Skrevet - 01/04/2006 :  19:14:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideslettet1  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseslettet1  Svar med kopi av melding
ok, ja forstår! Hvor i stavanger? bor selv i stavanger-rogaland ikke så langt fra sykehuset å stall ved grannes/hinna Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway
Innlegg: 2627

Skrevet - 01/04/2006 :  19:38:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
sola..men vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå angående dette..noen forslag?
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

slettet1

Norway
Innlegg: 92

Skrevet - 01/04/2006 :  20:12:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideslettet1  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseslettet1  Svar med kopi av melding
er ikke sikker jeg, kanskje noen andre? kommer jo på om du vil sende inn klage til advokat å kreve hele sumen tilbake, men da har du jo ikke hesten lengre.. Men om du vil ta saken videre så kan du jo prøve å få en del av sumen tilbake + å beholde hesten. men som sagt, jeg har ikke noe peiling på dette omrd.. Gå til toppen av siden

Cheyenne

Innlegg: 43

Skrevet - 03/04/2006 :  13:19:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadde hesten min hos Vatican i fjor sommer. Da stod han i Sandnes. Har nummeret til eieren ett eller annet sted.... Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway
Innlegg: 778

Skrevet - 03/04/2006 :  19:34:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Vatican står på Forus nå tror jeg det var....Kjenner hun som eier ham.
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway
Innlegg: 2627

Skrevet - 03/04/2006 :  22:21:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
har fått kontakt med eier av vatican:)
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.