hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hvor høyt hoppe med kaldblods??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 hvor høyt hoppe med kaldblods??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  13:07:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jeg hopper 1m på konkurranse på min,vet han har kap. for mer.men vi er bare med på gøy for begge to.hvis jeg ville ha hoppet høyere hadde jeg sikkert kjøpt en annen rase.så jeg bare lurte på hva som er normalt jeg..hva hopper dere på deres kaldblodser?å legg kjerne til høyde.
de er jo ikke skapt for sprang,men nå er det sånn at min lille på 150cm bare elsker det,å da kan jeg ikke la være

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  15:46:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Nå hopper jeg ikke mer enn 60-80 cm (hvis jeg på død og liv skal hoppe, er blitt veldig pysete med årene), men hoppet endel tidligere, og min lille pånnis hoppet faktisk bane på 110-120cm!! Startet opp til 1m på klubbstevner, aldri mer enn 80 på d-stevner.

Må vel legge til at min lille babykaldblods hoppet en rekk på 90 cm i en alder av 3 mnd Den stod visst plutselig i veien da hun raste rundt på banen...

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)

Redigert av - Natalie_S den 27/03/2006 13:44:13 Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  22:12:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har hoppet 1 meter bane med min kaldblodstraver:) og vi har akkurat begynt å hoppe:) målet våres er å klare en bane på 120, men det tar vi som vi kommer:) han er utrolig flink å hoppe, og han elkser det:) men river han en gang, så forvinner all selvtilliten hans, å han stopper å hoppe. så vi må bygge opp litt mere selvtillit før vi går noe høyere:)
vet om flere kaldblodstravere som starter 110 cm på stevner, og de hevder seg godt:)

selv om de ikke er bygd for det, så er de fleste kaldblodstravere er ofte flink til å hoppe. har ikke møtt en eneste en, som ikke hopper bra. de har jo kraftig bakpart, noe som er ganske viktig i sprangen.

de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  22:51:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Ei på stallen har starta aktivt 110 på en kaldblodstraver på 15, og det har gått veldig bra. Han digger det virkelig. Veldig gøy å se, men han hopper jo på en.. Rask måte kan man si ;) Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  23:09:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Hoppa bane på 1 meter med den noe utrente kaldblodsen jeg hadde på for i fjor. Hadde da ikke blitt trent på 3 år når jeg fikk henne, men hun kom seg betraktelig! :)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  23:33:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
har hoppa 1.10 en gang med min ponnis, han er 142cm. i dag løshoppa jeg shettishoppa mi, hun hoppa faktisk rett over 90cm uten å være nær bommen! selv er hun 92cm;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 27/03/2006 :  17:53:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
To av skolehestene våre er Kaldblodser, og de hopper 120 på treninger og starter stevner på 100/110.
Gå til toppen av siden

sadie

» VIP

Skrevet - 28/03/2006 :  01:14:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hoppet 130 cm bane med en kalblodstraver jeg var med på å omskolere. Første gang både jeg og han hoppet 130 bane, og det gikk feilfritt Veldig stolt av både meg og han da! Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  17:07:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Kaldblodsen jeg hadde på fôr før, omskolert traver for å nevne det, har hoppet 135 med eieren på ryggen, og en gang hoppet han over porten i ridehuset på rundt 150, heh.. Noen som hadde hjertet i halsen da vel å¨merke, men han kom seg da over :P Eieren og go'gutten pleide å starte 110 :)
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  17:41:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
En av traverne til stalleieren her ble løsmønstret på banen, og han knallet til og hoppet likegodt over gjerdet, som er 1,10 høyt.. Jadda..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  18:00:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Har nettopp fått min kaldblods, som ikke kan hoppe, men hun har alt hoppet ganske høyt
Hoppet også 1,10 med gamle tinkeren min.

Edit: Det hørtes litt dumt ut Mente at hun ikke har lært det skikkelig, men har hoppet ganske høyt.

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-

Redigert av - VictoriaTh den 30/03/2006 15:09:25 Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  01:52:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jeg trenger med andre ord ikke ha dårlig samvittighet:))
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 09/04/2006 :  17:53:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Min har hoppet trippelbar på 130. Og hun er ca 150 i mankehøyde. Hvor høy bane vi har hoppet, vet jeg ærlig talt ikke, for det er bare gjort på trening. Men EEELsker å hoppe, og det er nesten vanskelig å få styrt UTENOM et hinder! =)
Redigert av - LisaFi den 10/04/2006 18:47:52 Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  14:42:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
har hoppet 1.20 me islandshoppa mi:P

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  16:16:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Nå var det vel kaldblodshester det ble spurt om her.

Har enda kun hoppet ca 40-50 med Løkken jeg enda. Men så er ikke jeg så veldig til sprangrytter heller da ;) Men hva andre har hoppet med ham vet ikke jeg.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  21:48:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg hoppa 122,5 med en kaldblods, det høyeste jeg har hopt!:-D Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.