hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Favoritt godt
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Favoritt godt
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Madam Fame

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  13:34:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Vet ikke om det ligger noen lignende innlegg her, men jeg gadd ikke gå gjennom alle sidene for å se etter.. Så jeg prøver meg bare...

Lå en pose på stuebordet, som gubben hadde lagt igjen til meg.. Var litt skeptisk på den, men jeg åpna og testa, og nå fikk jeg meg ny favorittsnack..

Kim's Griller-Barbecue.. Også 7up til, så kan det ikke bli bedre i grunnen..
Så nå skal jeg hamstre på tirsdag, når jeg skal over bekken til Gøteborg med danskebåten!!

Dere andre da? Hva liker dere best av slikt??

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  13:52:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Straaaatos..... mmmmmmmmmmmmm nam.. eller liker jeg cola.. siden det er omtrent den eneste brusen jeg kan drikke... men gi meg en kjempe plate startos så er jeg i himmelen.. synd de ikke varer i mer en 5 min.. he he
mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  14:12:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Det er jo ikke akkurat sunt dessverre, men jeg spiser det lell.

Eeeelsker troika og stratos. Utover det liker jeg godt popcorn og nøtter + sørlandschips Men jeg er altetende når det gjelder sånt..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Jollypopp

Skrevet - 25/03/2006 :  14:15:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJollypopp  Svar med kopi av melding
Stratos, Crispo, Brownies og Klippekrans! Namnam... *Glede meg til i kveld og namnam til film på TV*
Ett menneske uten ironi er et menneske uten sjel. Et menneske uten sjel er et tomt menneske. Kan et tomt menneske kalles et menneske? Gå til toppen av siden

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  14:25:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kald cola og stratos er det beste jeg vet...(Sånne påske egg med hvit sjokolade er kjempe digg!) Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  15:27:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gjett hvem som ble sjokoladesugen nå!!!!! Det var ikke fint gjort.. altspisende her...

Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 25/03/2006 :  15:49:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg er smågodtoman! I går fikk jeg bursdagspakke i posten av ei venninne hjemme i Norge, og oppi der var det mye digg! *sikle* På to timer satte jeg til livs minst en halvkilo med blå og rosa brusflasker, krokodiller, peacemerker, dødningehoder, sitronmunner, sjokoladepletter, sånne sjokoladebiter med crisp og div anna gelegodteri. Jeg ble 'litt' kvalm, men det var veeeeldig godt mens det varte!

Spiser ikke så mye godteri sånn til vanlig, det er ikke noe godt godteri i England.. Bare minstrels, noe som likner på sånne amerikanske linser (orange og mintfarga) i smågodt. De er mørkebrune og har gooood sjokolade inni! Brus er jeg ikke så fan av, da må det være cola light eller pepsi max og ikke så mye.

Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  15:49:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
namnam egg;) de påskeeggene med hvit krem inni, og en sånn liten søt oransj skje.
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 25/03/2006 :  16:10:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg er herved medlem i klubben til Anikken: smågodt er stas, og da i all hovedsak sånne lakris-kina-hoder, peacemerker og krokodiller *nam*

Guro
(later som godteri ikke blir så ille med tankepøå at jeg omtrent ikke drikker brus..)
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  16:27:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Smågodt er best!!!
Og sånne som Guro sa,Krokodiller! De svarte er best. Åh....

Også liker jeg potetgull.Maarud m salt og pepper og Cola light...masse cola light.

Skulle fått tak i salt'n vinegar potetgull her på bjerget.Namme!!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  17:01:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
...(Sånne påske egg med hvit sjokolade er kjempe digg!)

Opprinnelig postet av dan darcy og helle

JAAAA.. Jeg tror jammen meg de har fått sånne i butikken her også nå.. Nå vet jeg ihvertfall hva jeg skal kjøpe meg på mandag *sikle*

www.hestene.no Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  17:16:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kurre! Gøy å se andre med samme smak - Salt N Vinegar potetgull! Hadde det i Sverige en stund, men nå er det bare Pringelsen igjen der også - har faktisk funnet salt n vinegar pringles i norge.. Langt ifra det samme, men en mager erstattning.. "heldigvis" har søstra mi flyttet til England så håper nå på jevne forsendelser ;)
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  17:37:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Maarud salt og pepper skruer! Men dumme dumme maarud har sluttet å lage dem, derfor kjøper jeg salt skruer og peprer dem selv!
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  17:58:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg er herved medlem i klubben til Anikken: smågodt er stas, og da i all hovedsak sånne lakris-kina-hoder, peacemerker og krokodiller *nam*

Opprinnelig postet av Guro

Må nok bare henge meg på der

Har blitt avhengi av sjokolade og villa farris nå også

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  18:22:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Fanta, IFA og søt lakris :)
Ellers så er salt potetgull og rømmedipen til Kims yammy..
Tåler desverre ikke sjokolade...Sukk...:p

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  20:50:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
godteri ja spiser det meste, men ikke vingummi er allergisk
og med pepsi max så blir det bra
skikkelig godtegomp ja

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.