hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva skal du i helgen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva skal du i helgen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  12:06:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Har litt hobbybroblemer på jobb jeg da...

Jeg SKULLE på kjøretur med søskenbarnet mitt som er hjemme på besøk fra Spania, og jeg SKULLE på Sie Gubba på Orkanger, men begge deler ble avlyst av ymse grunner...

Så nå ser det ut til at det blir nok en rolig helg....

Stina og Skuddis

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  13:11:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
I helgen kan det hende kjæresten min kommer til meg, også skal jeg være i stallen vær dag:)

Ganske avslappende helg;)

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  13:15:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
snnoorrrkk.. skal slappe av!!!
og så skal Lopke sendes til innridning. Håper hun hopper inn i hengeren uten problem.
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  13:27:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kjæresten kommer på besøk; skal vel ut tå stuggua i morgen iallfall. Ut på kino eller noe sånt. Ellers skal jeg sette opp et akvarie til, lese litt pensum, spille litt WoW og kose meg. Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  13:28:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten min kommer i kveld, så jeg skal vel ri litt i løpet av helgen:) Hun skal ha fri i morgen, for det var visst en slitsom båttur i natt, men på søndag skal jeg ri litt forsiktig på bakken med henne! Blir altfor lang tid å vente!!
Hege Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  13:56:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Her skjer det lite i helga.. Hadde tenkt å dra på "bygde-pub" på grendehuset, men siden jeg antagelig ikke overlever de neste par dagene uten paralgin-forte (grunnet tanntrekking), har jeg drikkeforbud.. Grr.. Får stille sterkere neste gang!!

Så da blir det vel til å sitte hjemme å henge i dag.. Har hatt vårrengjøring på traktoren nå iallefall, vaska vinduer, tørka støv, bonet den osv. Trengtes virkelig! Og ellers kanskje benytte anledninga til å rydde litt i huset og sånn.. Og ditto i morgen..

På søndag har jeg og gubben planer om å sykle tur(!!!!) Blir sånn x-files tendenser.. Du tror det ikke, før du får se det!!

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  14:00:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Blir en slitsom helg dette; ble oppringt av sykehuset og bedt om å jobbe i natt, frem til 7.15 i morgen tidlig, og så har jeg ridetime kl 10, så det blir vel å kjøre rett i stallen etter jobb. Deretter skal jeg jobbe natt igjen i morra (men da skal jo klokke stilles frem, så da blir det vel en time mindre). I tillegg bør jeg vel lese litt.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  14:14:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Skal være funksjonær på vinter-triathlon på Sjusjøen i helga. Skal være med og bære flagg under åpningssermonien i dag og reiser på hytta og sover der til i morgen. Så blir det kiosken på meg på lørdag...
På søndag er jeg innleid til "barneridning". Kan bli morro...hehe

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

ToneK

» VIP

Skrevet - 24/03/2006 :  14:17:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal på stevne (!) med gampers imorgen. Så det tar nok en god del av dagen. Skal kanskje ut på byen på kvelden da, hvis ikke jeg er heelt skutt.

Søndag skal jeg sove leeenge, ut å ri en liten tur også tilbake til Hønefoss. Bør vel kanskje få lest litt og i løpet av helgen, en måned til eksamen bare.

Tone
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 24/03/2006 :  15:32:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Må gjøre litt oppgaver, skal skrive en ganske stor oppgave om alternativ terapi på hest til neste fredag, er jo ikke det verste å skrive om! Også har jeg føllvakt på søndagsnatta, håper på følling!
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 24/03/2006 :  15:51:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
I morgen skal jeg på fest. Russerevy ink. DJ BIGFOOT etterpå
Vosh ca. 3. hehe.
Søndagen skal jeg sove, lenge! Å bli i finform til mandag(fyllesyk på tentamen er jo smart).

Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  17:02:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg bør vel muligens rydde og vaske huset...

Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  17:06:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg skal skrive særoppgave, løse tysk eksamensett og gjøre ferdig en geografi oppgave. Deretter skal jeg ha besøk av søskenbarnet mitt + tante, og tilslutt skal jeg på skitur. Kanskje tar jeg meg en tur i skibakken også.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  21:32:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm...i kveld er det slappe-av-kveld, grunnet vondt i hodet og jobb i morgen tidlig (begynner kl. 7...medfølelse tas imot med takk), så jeg ser Idol, og sitter her mens jeg venter på resultat fra avstemninga.

I morge skal jeg somsagt på jobb, etter jobb stikker jeg kansje og trener (avhengig av hvor trøtt jeg er). I morgen kveld er det (bursdags)fest på programmet. "Samme" bursdag som der jeg traff kjæresten for to år siden, så litt jubileum, nesten Pluss at det er folk der jeg ikke treffer så ofte, så gleder meg til det.

Søndag burde jeg gjøre lekser, men alt avhengig av hvor mye alkohol jeg ender med å innta i morgen kveld, hvor seint det blir, og om jeg ender opp med å sove hjemme eller hos kjæresten, så er det litt uvisst hvordan den planen går. Regner med den ryker, men der jo lov å være optimist...
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  21:52:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
skal hovedsaklig slappe av, men skal starte ld dressur på søndag, med vennina mi sin hest..ellers skal jeg ri min egen hest for instruksjon i morgen...og før den tid, sove!! :D

Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 24/03/2006 :  23:06:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal jobbe 07-15 hele helja. Jippi...
(Jobber ofte helger jeg da,bedre times-betalt..).

Redigert av - xxxx den 24/03/2006 23:07:55 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.