hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Merker etter salen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Merker etter salen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  09:15:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har sjekket på tidligere emner for å få litt info, men fant ikke helt det jeg var ute etter.
Saken er den at putene på salen min har begynt å lage slitemerker på ryggen til Horton.
Han har forøvrig blitt ganske god og rund pga forholdsvis lite trim i perioden hvor jeg var skadet, men er nå godt igang igjen så jeg regner med at "valpefettet" vil forsvinne etterhvert.
Han ømmer ikke i ryggen pga dette.
Har planer om å kontakte saltilpasser ganske snart men blir veldig glad om noen her har noe fornuftig å si om saken.

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  12:14:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen ganger kan det være så enkelt som at vinterpelsen knekker av på grunn av bevegelsen i salputene. Det trenger ikke være at salen ikke passer. Selvsagt, man bør jo sjekke at salen passer med jevne mellomrom, men så lenge salen ikke presser noen plasser og hesten ikke ømmer, så hadde ikke jeg bekymret meg større.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

HelleG

Skrevet - 24/03/2006 :  13:31:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelleG  Svar med kopi av melding
He he. Har hatt samme problem selv. Salen lagde gnagemerker og jeg skjønte ikke helt hvorfor for den har alltid passet....så så jeg det. FET hest. Han ble rett og slett for tjukk over ryggen for salen, men litt slanking og problemet var løst. Kan du få skiftet jern i bommen frem til han går ned i vekt er jo det fint, hvis ikke se om du kan redusere noe på maten og passe på at du får trent så han får av seg overvekten.

Å leve er som å tegne uten viskelær.
www.stallfox.piczo.com
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.