hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kurs med Sentrert Ridning
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Kurs med Sentrert Ridning
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

maane

Norway

Skrevet - 22/03/2006 :  13:59:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå har jeg fått mulighet til å være med på kurs i sentrert ridning, og lurer veldig på om dette er noe for meg. Instruktøren er sentrert rideinstruktør 2. Det blir 12 timer undervisning, både med og uten hest. Det koster 1000,- for hele helga. Jeg gidder ikke ha med egen hest, noe som betyr at jeg kanskje må ri på sånne store brune. Skummelt for meg som er vant til små islendinger ... Men det kan nok gå.

Noen som har vært med på noe lignende?

Wulfi

Norway

Skrevet - 22/03/2006 :  14:20:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Er "sånne store, brune" hester verre å ri enn andre?
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 22/03/2006 :  14:26:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Neida, ikke verre. Skummelt, sa jeg. De er jo svære. Og så kan de ikke tølte.
Redigert av - maane den 22/03/2006 14:33:50 Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 22/03/2006 :  15:06:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Du får si at du heller vil ri en stor grå hest. Hehe...
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 22/03/2006 :  15:20:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hvorfor gidder du ikke ta med din egen, dersom du synes det er "skummelt" med andre? Det er jo ikke verre enn det; da slipper du jo. Jeg hadde definitivt vært med, iallfall. Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 22/03/2006 :  17:33:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
grip kjansen!du kommer til å lære kjempemasse selv om du ikke velger å ta med din egen..
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 22/03/2006 :  17:33:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
grip kjansen!du kommer til å lære kjempemasse selv om du ikke velger å ta med din egen..
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 22/03/2006 :  17:43:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Anbefaler deg å dra på kurset Men jeg hadde nok tatt med min egen hest hadde jeg vært degHvem holder kurset foresten?
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 22/03/2006 :  18:39:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kurset er med Marte Teigen. Noen som kjenner henne?

Tror jeg kan få mye ut av kurset om det blir med eller uten egen hest. Og jeg skal nok klare å ri på disse svære hestene. Jeg vet jo ikke hva slags hester de har, så kanskje de har en litt mindre en til meg ;) Uansett er ikke det det største problemet.

Grunnen til at jeg ikke vil ha med egen hest er transportutgifter, jeg må helst finne en sjåfør siden jeg ikke har hengerlappen, jeg må sikkert betale litt for stallplass, hesten blir lett stressa på nye steder, osv. Og siden fokuset er på rytteren og ikke på hesten synes jeg ikke det er verdt styret. Men for all del, det hadde sikkert vært lærerikt med egen hest.
Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 22/03/2006 :  18:42:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Du får si at du heller vil ri en stor grå hest. Hehe...

Opprinnelig postet av Wulfi

Om den store grå har veeldig små og behagelige gangarter, så gjerne for meg.
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 22/03/2006 :  18:47:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Er det i Trondheim da eller? Kjenner såvidt til Marte, virker utrolig dyktig, og er kjempekoselig, så det blir nok svært lærerikt
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)

Redigert av - Natalie_S den 22/03/2006 18:51:10 Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 22/03/2006 :  19:19:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kurset er på Ås. Etter slike ord blir det jo bare enda mer fristende å melde seg på. :) Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 22/03/2006 :  20:12:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hørt veldig mye positivt om Marthe, så løp å meld deg på! :)

Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 22/03/2006 :  21:05:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
1000,- for 12 timer er jo.. Ja, det sier seg selv.. Meld deg på jente! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.