hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kjenner du til Santo?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Kjenner du til Santo?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

idapia_88

» VIP

Innlegg: 3

Skrevet - 21/03/2006 :  16:58:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann
Lurer litt på en ting. kjenner du til Santo? Denne hesten kom vist opprinnelig fra Vikersund, etter som jeg kjenner til Jens Peder Nielsen. Hesten sto på for hos ei jente utfor kongsberg. Denne hesten kjøpte vi men har ikke fått noen papirer på han. Hesten er i dag solgt, men jeg ønsker litt mer informasjon om hesten alikevel.
Han er en Dansk varmblodsvallak, og etter som vi kjenner til, skal han være født i 1992. men der stopper egentlig det meste.

Diverse veterinærer har angitt at hesten egentlig er en plass mellom 6 - 8 år, med å se på hans tenner. så vi ble litt mer forvirret da.

Hun som solgte hesten sa at hun skulle sende oss papirene på hesten men disse har vi ikke mottat. Jens skulle vist også ha muligheter for å sende oss papirene på hesten, men etter å ha vært i kontakt med mannen en eller to ganger har vi ikke fått tak i han.
Vi sitter her igjenne med mange ubesvarte spørsmål som vi ønsker svar på og håper akkurat du kan hjelpe oss videre.

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway
Innlegg: 412

Skrevet - 24/03/2006 :  13:04:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har stått en Varmblods hest som het Santo i stallen vår for en ca 3 år siden... En brun, men svart man og hale ca 160, er det den hesten du mener?
Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

idapia_88

» VIP

Innlegg: 3

Skrevet - 08/04/2006 :  20:26:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det stemmer ganske bra det. hvor mye kjenner du til hesten og de som hadde hesten? Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway
Innlegg: 412

Skrevet - 09/04/2006 :  21:56:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjenner han ikke så godt.. men trodde han var mye eldre enn 6-8 år, var sikker på at han var rundt 14-16 år eller noe jeg...

Vet at han kom fra Jens Peder og opp til stallen vår for rundt 3 år siden, hun som eide han da han sto hos oss brydde seg egentlig ikke så mye om han...
husker ikke veldig mye om han, han sto ikke hos oss så lenge... husker bare at han ikke var noe gla i å hoppe, men når han først skulle hoppe, da hoppa han utrolig høyt... Han er bare verdens søteste hest, skikkelig kosegutt...

Kan nok ikke hjelpe til med så mye...

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.