hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dans
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Dans
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  23:29:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Ja, nå er finalene i både "Skal vi danse" og "Dansefeber" unnagjort.

Hva synes du om vinnerene i begge konkurannsene? Evnt. hvem skulle vunnet?

Noen som danser selv her kanskje?

Jeg synes Kathrine og Bjørna var verdige vinnere i Skal vi danse, men i Dansfeber skulle jeg gjerne sett at Tine eller han andre som jeg ikke husker navnet på vant...

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  07:31:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Skal vi danse så jeg ikke noe særlig på, men de to som du nevnte var veldig flinke den ene gangen jeg så på.

I Dansefeber synes jeg faktisk at Adil var den verdige vinneren. Kanskje burde en av jentene vunnet, men Adil fortjente det virkelig.

Jeg danset mye før, for det meste solodans (mye hip-hop, jazz og.... kommer ikke på det) og litt pardans. Kjempegøy, og en knallbra måte å komme i form på!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  13:55:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja, nå er finalene i både "Skal vi danse" og "Dansefeber" unnagjort.

Hva synes du om vinnerene i begge konkurannsene? Evnt. hvem skulle vunnet?

Noen som danser selv her kanskje?

Jeg synes Kathrine og Bjørna var verdige vinnere i Skal vi danse, men i Dansfeber skulle jeg gjerne sett at Tine eller han andre som jeg ikke husker navnet på vant...

Opprinnelig postet av Ane,Blida&Brana

Tine var jo desidert flinkest, men Adil fortjente seieren, syns jeg. Snakk om framgang fra begynnelsen til finalen. Tine var jo profesjonel danser fra før, så det var liksom ikke så stort at hun kom så langt...

Når det gjelder Skal vi Danse? syns jeg egentlig konseptet var litt teit, men det er bare mitt syn på saken. Vinnerne var flinke, de.
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/03/2006 :  15:57:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bra at Adil vannt ja. Han fortjente det virkelig, men ble litt skuffet når Tine kom så langt bak.

Danser en del på fest jeg da. Freestyle, eller galstyle. Hehe.
Og ikke minst i stallen, med greipa i hånda

Redigert av - Bustetrollet den 21/03/2006 15:58:42 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  16:10:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
....
Og ikke minst i stallen, med greipa i hånda

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Hehe, samme her Danser mye langs fòrbrettet, til kalvene sin store forbauselse

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Jollypopp

Skrevet - 21/03/2006 :  16:29:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJollypopp  Svar med kopi av melding
Syns Crisopher og Tine var flinkest i Dansefeber jeg, da...
Ett menneske uten ironi er et menneske uten sjel. Et menneske uten sjel er et tomt menneske. Kan et tomt menneske kalles et menneske? Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  16:40:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Tine var flink, men hun var flink allerede på audition, og utviklet seg ikkeno særlig i løpet av programmet, slik som Adil gjorde.

Selv driver jeg litt med freestyle, og syns det er kjempegøy! Må desverre ta en pause nå, fordi bilteori-timene går på samme dag som dansinga, men skal begynne igjen seinere! Er helt supert å lære seg å danse ordentlig, ha musikk med god bass i dansesalen, og komme i form samtidig som man får noe å vise fram på dansegulvet;)

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  17:12:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Såg ikke noe særlig på noen av progammene (har for øyeblikket kun nrk og tv2, så titta bittelitt på skal vi danse, ventet på at blomster finn skulle ryke ut.

Selv har jeg drevet med klassisk og moderne ballett fra jeg var 6 år til jeg gikk ut vgs. Her i Trondheim har jeg vært med i dansegruppa i NTNUI, men ble mest freestyle, streetjazz og funk da. Klarte å få med typen på salsa i et halvt år også. Dans er kjempegøy, men nå strekker ikke tiden til lenger desverre.

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 23/03/2006 :  23:00:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Syns Crisopher og Tine var flinkest i Dansefeber jeg, da...

Opprinnelig postet av Jollypopp

Enig Men det var litt synd at Natasha gikk ut før finlalen... Hun var bare helt rå til å danse!

Selv danser jeg streetjazz en gang i uka og litt freestyle. Ikke proff da men, øvelse gjør mester!
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  23:59:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
skal vi danse har jeg fulgt litt med på, jeg syntes kathrine og bjørn var verdige vinnere. Dansefeber har jeg ikke sett noe på.
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.