hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Athena! Noen som kjenner henne?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Athena! Noen som kjenner henne?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Cikki

» VIP

Innlegg: 23

Skrevet - 20/03/2006 :  22:41:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Athena er en Nordlandshoppe jeg hadde på helfor for ett år siden eller noe. da va hun 6år. Vet hun ble solgt til en jente på 9 år, men har ingen kontakt med de som eier hun nå.
Noen som kjenner henne? Plis si ifra..

Wulfi

Norway
Innlegg: 495

Skrevet - 21/03/2006 :  07:50:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Datteren min hadde ei venninne der vi bodde før, og hun hadde en lys norlandsponni som het Athena. vet ikke om det er rett Athena, for du skrev ikke hvordan hun ser ut...
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Cikki

» VIP

Innlegg: 23

Skrevet - 21/03/2006 :  17:07:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
hun var "gul" med hvit bles i fjeset. 130 høy:) Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway
Innlegg: 495

Skrevet - 21/03/2006 :  17:49:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Da er det sikkert henne. Hun som eier henne heter Thea. Her er bilde av henne: http://www.bjoanett.no/articlesearch.php3?ArticleID=2001&pointer=0&qstring=Athena
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway
Innlegg: 1035

Skrevet - 21/03/2006 :  22:33:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Den der salen var jævla langt framme
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Cikki

» VIP

Innlegg: 23

Skrevet - 22/03/2006 :  12:41:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
tusen takk Wulfi!! Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway
Innlegg: 495

Skrevet - 22/03/2006 :  13:00:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Bare hyggelig. :)
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.