hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Musematte
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Musematte
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  22:22:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Tja, sitter nå her og kjeder meg, og kom til å lure på hva slags motiver dere der ute har på musematta?

Selv har jeg en som jeg har kjøpt på ikea, for 9 kroner, eller no, den er rund, med masse blå, røde og grønne prikker på! Og under den igjen (ja, har faktisk to...) så ligger det ei rektangelforma, hudfarga dritkjedelig matte.. Neste gang vil jeg ha ei i KNALL farge!

Wenche & Amber

Ullsokken

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  22:32:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Har ikke lagt merke til det før nå, men musematta er Kladden, den der grønne maskotten til TL-klubben. Sannsynligvis min søster som har bestemt det.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  22:38:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har bærbar og bruker bare "musa" som er på den, jeg. Ergo ingen musematte. Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  22:54:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Har en helt mørkeblå en. Omtrent ganske nøyaktig som bakgrunnen på det jeg skriver på nå (standardinstillinger). Også kjøpt på ikea. Det er dog litt mer fancy enn vanlige, for den har sånn pute ved håndleddet for å få en mer behagelig håndstilling. Samma som at jeg også har en sånn "pølse" foran tastaturet. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  22:58:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
En gammel og sliten gamingmatte, med tre samuraisverd på. Beste matten på lenge iallfall .-D Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  23:07:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har bærbar og bruker bare "musa" som er på den, jeg. Ergo ingen musematte.

Opprinnelig postet av batta

Samme her

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  23:30:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
En med Dell-motiv på...Boring..;)
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  00:05:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Har en som min datter fikk fra Pennyklubben en gang. Den er der lomme i som jeg har satt inn et bilde av gamlegutt Kelly :o) En ganske så personlig musematte med andre ord.
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  00:13:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Den er rød og med litt vann inni på en måte,er visst litt glitter oxo inni det der vann greiene,og med en sånn lomme i midten som jeg har bilde av gamlehesten min...
Ja,det var ikke helt lett å forklare men....Å kjøpt i Tyskland da;)

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  00:26:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
En svart en der det står "I used to be a car tyre..."
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  07:35:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Har bærbar og bruker bare "musa" som er på den, jeg. Ergo ingen musematte.

Opprinnelig postet av batta

Samme her

Opprinnelig postet av Natalie_S

Og her. På den stasjonære har vi en Ole-Brum musematte.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  08:08:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
bruker aldri musematte.. Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 21/03/2006 :  09:30:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her har vi the sims musematte.. Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  09:32:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har som Bente ei musematte fra Pennyklubben med personlig bilde inne.
På bildet er det min forrige hest Monsieur Blue, og samboeren min i friskt trav på distanseritt i flotte omgivelser.

Anette Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  09:49:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Åh, sånn musematte vil jeg også haa:) Litt mer personlig når man har bilde av sin egen hest på musematta :) Undres på om det er noen firmaer som tar imot digitale bilder jeg, og trykker opp musematte eller noe slikt med bildet på?
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  14:43:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Har en utrolig kjedelig blå en, som snart synger på siste verset, ganske slitt ja...
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.84 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.