hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan rir du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 Hvordan rir du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2003 :  12:25:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Jeg mener, og vil selv gjøre det når jeg kommer meg ut i konkurranser, at man bør gå for seier, men ikke bli skuffet og sur om du ikke vinner! Ikke skamri og styre på som en villmann, men du kan vinne med pen ridning også:) Som tidligere nevnt, vi har mye å lære av handicapmiljøet. Jeg tror fullt ut at gjør du alt for at hesten din skal ha det bra, vil den prøve det samme tilbake:)
Gå til toppen av siden

Ally&Mille

» VIP

Skrevet - 26/11/2003 :  12:10:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Det høres kanskje dumt ut, men jeg prøver mest å konkurrere med meg selv jeg...dvs at jeg sammenligner resultatene fra forrige gang med denne gang....men tror nok det blir mer og mer viktig med plasseringer når man kommer godt opp i gradene.
Jeg synes også det viktigste er å delta, for å utfordre meg selv, og får å se om jeg og hesten min er blitt bedre siden forrige gang vi var ute, og for å prøve å praktisere de tingene vi har trent på, men jeg synes jo som alle andre at det er kjempe gøy og stas å bli belønnet med en premie da!
Stevner og trening er for meg noe morsomt og sosialt jeg og hesten min utfører som et team...selv om jeg forstår at de som har brukt store ressusjer på hest og trener, rir for noe annet enn bare moroa(selv om det er det også selvfølgelig)!
Alle har sin måte å gjøre ting på, det viktigste må vel være å påse at hestne på ingen måte lider noen nød, og det tror jeg det er få som gjør...

Cammi
Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 01/02/2004 :  16:07:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
hey! når jeg rir på stevne prøver jeg å få en feilfri grunnomgang,men innen for max tiden seff åsså i omhopping vill jeg ri litt fortere, men det viktigste er å ha det gøy å komme feil fritt!
å hesten kommer før alt!
kooooz

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

TML

Skrevet - 10/02/2004 :  00:37:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvordan man rir en hest på stevner må vel vurderes etter den enkelte hest og rytter... Hvor erfarne begge parter er etc.
Nytt av dette året er at det i de "mindre" klassene legges mye mer vekt på "stil & sits"-type bedømminger! -noe som er flott for både uerfarne hester & ryttere, man vil med dette fremme rytternes rideferdigheter på en fin måte! -mener nå jeg...

Mvh.
Tonje
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.11 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.