hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Er du vill??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Er du vill??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 13/03/2006 :  18:41:30  Vis profil  Svar med kopi av melding

Når du henger sammen med vennene dine, hva pleier dere å finne på?
Noen som har gjort noen sprøe ting f.eks?

Mari^_^

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  18:45:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Nå er ikke jeg med i noen gjeng lenger (jadda, jeg er a-sosial de luxe..) og er ikke sammen med venner annet enn på skolen, men før var vi masse sammen. Vi var en ganske sprø jentegjeng som hyl-lo for den minste ting (veeldig intern humor) og vi fant på utrolig mye rart.. Kunne sikkert ha laget en ganske lang liste der ja, men gidder ikke nå..

Vi immiterte bl.a. en lærer skikkelig på en fest, og plutselig hører vi bak oss *kremt,kremt*, og jammen står ikke vedkommende der.. Uuups.. Og hva gjorde vi? Fikk latteranfall det seff..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  22:40:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Huff. For å være ærlig er jeg en skikkelig opprører og lager utrolig til liv når jeg er sammen med mine "gale" venner. Hmm.. Feira bursdag en gang og da sto flere av jentene (var sånn jentekveld) å haika mot trailerne som kjørte forbi. Ingen plukka oss opp da.

En annen gang mørkla jeg og ei venninne hele Agle (som stedet der jeg bor på heter). Vi slo tilfeldighvis en isklump mot en gatelykt mens vi kjeda oss.. "Svupp" da det og så ble det veeeeldig mørkt. Da stakk vi.

Og så har jeg og ein venninne hatt matkrig på kjøkkenet til gammelonkelen hennes da vi bakte en kake. Vi måtte selvfølgelig vaske opp så da slo vi vannet som var i vøtta utover hele kjøkkengulvet og gikk på skøyter og svømte.

En annen gang skulle vi to "fikse" litt på plantene til moren hennes som var satt til den samme gammelonkelen som vi "vaska" kjøkkengulvet til. Vi fikk EGENTLIG beskjed om å klippe bort de visne bladene. Men vi snaua alle plantene. En av plantene som ble hardest utsatt fikk vi vite var en skjelden elefantrot som var den ENESTE planten som var HANS (gammelonkelen's) Og den skrella vi av all barken og bladene, så det ble bare en liten glre igjen. Flaut? Neida! (Ironi)

Og så har jeg stukket av da jeg hadde husarrest en gang. Hoppa fra vinduet mitt i 2. etasje og sprang. hehe.. Med ventende venninne utenfor da seff. Stakkars mamma sier jeg bare!

Jada, vet jeg er ekstremt barnslig. Tell me something I don't know!

Helt sikkert gjort MYYYE mer, men kommer ikke på i farten...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o

Redigert av - Andrea & Daytona den 14/03/2006 17:07:58 Gå til toppen av siden

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 13/03/2006 :  23:55:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe

morsomt
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  15:15:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har jo mine to gode venner som jeg er endel sammen med.

Hadde det senest i helgen kjempegøy:

Bak i skiløypene her er det nå blitt laget "skileik" område, hvor det bla er en bakke med humper.
Vi fant fram søsteren min sitt akebrett og satte oss alle tre på. Det var trangt det skal jeg si deg, jeg satt bakerst og satt så vidt på. Men da vi kjørte over humpene fløy vi jo litt, og jeg falt jo av alltid. Så det var tre stykke såre rumper som kom tilbake etter den dagen. Men supergøy var det.

Litt barnslig er vi :)

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 14/03/2006 15:16:26 Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 15/03/2006 :  15:39:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi gikk utkledd som "satanister" på skolen, og da var virkelig he*ve*e løs hos lærerene for å si det slik=P
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 15/03/2006 :  17:10:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe! JA jeg er vill hehe.. Vi har sånn konstant latterkrampe og veldig rar humor! Husker en gang vi eh.. passer seg vel ikke her det
Vi har gjort så utrolig mye rart

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 15/03/2006 :  19:22:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Vill? Nææææj, aldri! :)

Okei, jeg er spik spenna gæærn når jeg er sammen med noen av venninnene mine, og vi burde egentlig aldri fått lov til å bevege oss på offentlige steder når vi er sammen..

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 15/03/2006 :  19:52:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Svar til topic: Nei, jeg er ganske tam, jeg. Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 15/03/2006 :  19:59:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva mener du med som "satanister", Mathilde? Har gått i helsvart m/pigger, lær og pigghalsbånd, jeg, men tror ikke noen av lærerne reagerte nevneverdig på det. Var helst de andre elevene som syntes at jeg var litt korka.
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 15/03/2006 :  20:05:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Svar til topic: Nei, jeg er ganske tam, jeg.

Opprinnelig postet av Formosissima

Måtte trekke på smilebåndet her du, hehe

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 15/03/2006 :  20:23:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Svar til topic: Nei, jeg er ganske tam, jeg.

Opprinnelig postet av Formosissima

Måtte trekke på smilebåndet her du, hehe

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

xD
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/03/2006 :  21:06:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Vill? nja.. Jeg liker å leve farlig og gjøre ting man ikke bør gjøre... ;)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 15/03/2006 :  22:06:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke egentlig. Men det hender det tar av:p

Hadde en "trassalder" for noen år siden, da jeg var ganske "vill", men la det av meg igjen etter ei stund. Hender likevel fortsatt at jeg finner på noen "sprell" sammen med venner; ikke alltid like voksen, men...man har det ikke mer gøy enn man gjør det til selv.
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  15:12:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Ikke særlig vill igrunnen..
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  16:01:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vill? nja.. Jeg liker å leve farlig og gjøre ting man ikke bør gjøre... ;)

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Samme her... Hoppe strikkhopp uten lov fra foreldre, hoppe i fallskjerm og mye annet "halv-farlig"!

www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.