hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor har dere vært på rideleir i år?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Hvor har dere vært på rideleir i år?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

eligj

Innlegg: 1294

Skrevet - 19/08/2003 :  19:37:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor var du på rideleir i år?

Lånte du hest der, eller hadde du med egen?

Var det gøy?

Hva gjorde dere? (Tur, dressur, sprang, feltritt, islandshesttrening, andre ting?)

Fortell fortell.. :)

Camilla & Honey <3

Norway
Innlegg: 247

Skrevet - 20/08/2003 :  21:20:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCamilla & Honey <3  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCamilla & Honey <3  Svar med kopi av melding
Hei sann

Jeg & helfòr hesten min var på Stall K uke 28. Kjempe gøy! Vi hoppa, dressur og en dag med en lang, litt kjedelig tur... Ellers var uke kjempe flott! Noen andre som var på Stall K i sommer?

Klem, Cami

Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway
Innlegg: 454

Skrevet - 21/08/2003 :  15:14:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke vert på rideleit jeg

*** =) Trine =) ***
Gå til toppen av siden

colombus

Norway
Innlegg: 277

Skrevet - 22/08/2003 :  14:35:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Har ikke vært på rideleir i år, men har lyst til å dra til neste år, og da tenker jeg på rideleir i Irland! Men vet ikke om det blir noe av, vil ikke dra alene,

Hesten er en gave. Ta vare på den.
Gå til toppen av siden

josefine=)

» VIP

Norway
Innlegg: 221

Skrevet - 22/08/2003 :  15:40:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressejosefine=)  Svar med kopi av melding
Hei...

Jeg har vært på sagaøya hestesenter jeg.. Jeg hadde med meg hesten min Lobbi... Var der i 2 uker. Det var kjempe gøy. Det er 3 gangen jeg er der. Må bare tilbake til neste år også...

Det man gjør der er vel egentlig tur. Du kan velge om du vil på tur eller om du vil ri på banen, men når du først har ridd på tur så er det det som er mest fristende. Det er kjempe bra turer. Det er også langtur på torsdag, der hvor du kan bade med hestene, og kose deg. Det som er veldig fint der er at du har gaske stor frihet, og at lederene er ikke så gamle. Du får liksom god konakt med dem også.. Det synes jeg er litt viktig da.+ At der er så mange morro menesker der fra overalt.

Vel... Jeg synes jo alle burde dra dit jeg da...
Klem Josefine og Lobbi....

Ps: det er bare islandshester der...



tihi
Gå til toppen av siden

Frækinn+Oda=true love

» VIP

Innlegg: 2

Skrevet - 23/08/2003 :  11:49:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
HEI!!
JEG HAR VÆRT PÅ RIDELEIR I ÅR OG I FJOR PÅ SOKNA,LIKE VED HØNEFOSS.DER HAR JEG VÆRT 2GANGER NÅ OG DET ER BAR KJEMPE BRA OG KULT.DET ER BARE ISLANDSHESTER DER MEN DET ER IKKE BARE BARE.JEG REI PÅ EN HEST SOM HETER FJARKI FRA STANGARHOLTI HAN ER VERDENS SKJØNNESTE HEST.I FJOR HADDE JEG EN HEST SOM HET DIMMBRA HUN ER KJEMPE SKJØNN.DET ER MASSE KULE HESTER DER OG LEDERE(SPESIELLT EI SOM HET MARIT)VI ER PÅ TUR HVER DAG OG EN ØKT PÅ BANEN DER VI KAN VELGE MELLOM SPRANG ELLER DRESSUR/TØLT UNDERVISNING.DEN HETER FURUBAKKEN RIDELEIR.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.62 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.