hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Katt på kjøkkenbenken ..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Katt på kjøkkenbenken ..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  12:01:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
jeg har ikke katten inne.. den er bare ute.. og er den inne er den i hvertfall ikke på kjøkkenet....jeg har ikke hesten på kjøkken benken heller har jeg det? jeg har ingen ting i mot katter.. jeg vil bare ikke ha dem på kjøkkenet.. jeg vil helst ikke ha noen dyr der....

nå er katten min ekstremt markbedfengt.. det blir anbefalt og gi dem markkur to ganger i året hvis man har ute katt.. nå skal jeg bgynne på 3 i år.. det er ikke noe kos og se marken sprelle i puse bajsen..

har jeg ikke katt blir jeg innvadert av mus... og den er riktig så trivelig når den ikke har mark.. he he...

mvh Mia.....
Redigert av - Goytil den 13/03/2006 12:23:12 Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 13/03/2006 :  12:53:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Stakkars pus!
Men jeg trodde puser skulle ha markkur 4 ganger i året? Det fikk vi beskjed om, og vår katt får det.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  13:01:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
det var det det stod på pakken... men det er alikvel litt mye siden vi bare er i mars
mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Hedda&Junita

» VIP

Skrevet - 13/03/2006 :  16:13:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg anbefaler IKKE spruteflasker. Noen jeg kjenner brukte det trikset,og den katten er nervevrak nå. Katter takler jo ting forskjellig de også,men det fungerte 'altfor godt' på den katten. Gå til toppen av siden

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 13/03/2006 :  19:03:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Katt burde lære seg å ikkje hoppe på benken... vår kattepus gjer det, men da får hun kjeft, uten at vi rører henne. Men, det er et ork det der!!!
Trur ikkje at du kan dressere en katt til å slutte, siden det ligger i dens natur å fange maten sin. Prøver å plukke opp tips her eg og..., men må si at det med musefelle ikkje frister... det er jo ikkje sikkert om katten går i den fella???

Tillit og respekt er ikke det samme:) Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 13/03/2006 :  19:43:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei!

prøvde å bruke spruteflaske på katten min, men han likte faktisk vannet. Kort tid etter fant jeg han i vasken med vannet på.. ikke spør, han er likk bakvendt:)
men kopp med eddik eller noen annen sur væske skal visst hjelpe. har prøvd pssssst da han gjør no galt, men kort tid etter gjør han det samme igjen. Hunde lukt bryr han seg heller ikke om. vi har måttet lukke døren til å kjøkkenet, med stooor sårhet for pusen. da går han rundt å skriker og mjauer i evigheter før han gir seg:)
katter er mystiske dyr, det går ikke an å lære dem rett å galt som med hunder. de prøver seg bare på nytt, så det beste er nok å lukke kjøkkendøren, å heller be dem som "snoker" om å huske å lukke døren;)
musefelle hørtes slemt ut, men ikke alltid katten liker seg i nærheten av salmiakk lukt heller, siden dette minner dem om en annen hannkatts urin:)

lykketil i hvertfall:)

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.73 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.