hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Frøya - fjordhest f. 1988 - kjenner du fortiden?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Frøya - fjordhest f. 1988 - kjenner du fortiden?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Dalsrud_Gaard

Norway
Innlegg: 71

Skrevet - 12/03/2006 :  13:57:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDalsrud_Gaard  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDalsrud_Gaard  Svar med kopi av melding
Hei

Fjordhesthoppa mi Frøya er født i 1988. Leter etter gamle eiere av henne for å vite litt forskjellige ting. Har selv eid henne fra 19. april 2000. Jeg kjøpte henne av Jan Erik Bjørnstad i Lier. Eide du henne før dette eller enda seinere? Ta gjerne kontakt.

Hun er etter Holar og under Stella. Oppdrettere er Nina og Sigmund Årnes.

MVH Christine Røkaas

Livet er herlig:)

Dalsrud_Gaard

Norway
Innlegg: 71

Skrevet - 26/03/2006 :  15:03:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDalsrud_Gaard  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDalsrud_Gaard  Svar med kopi av melding
Ingen som kjenner til Frøya´n min????
Livet er herlig:) Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway
Innlegg: 756

Skrevet - 26/03/2006 :  16:37:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Aner ikke om det er din Frøya men. ;)
Sto ei fjordingshoppe på Birkebeineren Hestesenter som het Frøya. Dette er da 7-8 år siden, men alderen kan stemme. Hadde da en eier som het Elin(???) ta det med en stoor klype salt..
Ble brukt litt i skole, jeg red henn en del på kurs der.
Veldig snill hoppe da jeg red der.


The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway
Innlegg: 1249

Skrevet - 27/03/2006 :  15:49:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hun hatt noen føll??
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Dalsrud_Gaard

Norway
Innlegg: 71

Skrevet - 27/03/2006 :  17:49:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDalsrud_Gaard  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDalsrud_Gaard  Svar med kopi av melding
Frøya har nok ikke hatt noe føll, som jeg veit om ihvertfall. Ikke noen som er registrert ihvertfall...
Jeg kjøpte henne fra Lier 19 april 2000, han jeg kjøpte henne av hadde hatt henne fra 1994...
Hun ble kjøpt av oppdretter i 1990 av fam Andreassen fra Kolbotn.
De eide henne frem til salget i 1994.

Vil gjerne ha kontakt med Linda Andreassen eller noen som har hatt Frøya på for? Ell noen som har stått på samme stall. Egentlig all info som kan fås...

Livet er herlig:) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.