hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Heller
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Heller
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  13:24:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Ikke noe jeg personlig ville brukt, nei.
Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  21:17:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Nei, enig med deg Kristine. Jeg ville ikke brukt det.

Jeg vet om ett par som bruker det isteden for å gjærde inn områder så hestene kan beite overalt. Jeg ser heller at hester går fritt, hestene kan ikke løpe skikkelig med det der festet til beina.

Jeg mener det er idioti, og det må jeg få lov til

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  21:29:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
du får syns hva du vil, men så lenge du ikke har brukt det selv, og sett det feil brukt så syns jeg ikke du har beste grunnlaget for å kalle det idioti.
og man bruker heller for at heste IKKE skal løpe, til tross for at de kan klare det med rett teknikk.
å bruke det hele tiden ville ikke jeg gjort heller, men å bruke det når vi er på turer har jeg ingenting imot.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 13/03/2006 :  22:35:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
du får syns hva du vil, men så lenge du ikke har brukt det selv, og sett det feil brukt så syns jeg ikke du har beste grunnlaget for å kalle det idioti.
og man bruker heller for at heste IKKE skal løpe, til tross for at de kan klare det med rett teknikk.
å bruke det hele tiden ville ikke jeg gjort heller, men å bruke det når vi er på turer har jeg ingenting imot.

Opprinnelig postet av lucky june

Enig med deg
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  22:37:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den gangen du skal på en ORDENTLIG tur lille venn vil jeg se du tar med deg gjerde i tillegg til sovepose, telt, vann, klær, mat, drikke, kraftfor etc etc...Prøv å pakk for 3 dager på fjellet du og se hvor mye det blir.(har du renkt å ta med strømapparat også?) For ikke å snakke om hvor artig det skal bli når du våkner opp neste morgen og hestene er borte og du skal bære allt dette hjem Heller gjør ingen skade brukt på rette måten og gir hesten større frihet både til å ligge og spise.
Hilsen ei som har vært på tur med både gjerde og heller og vet hva hun foretrekker

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  23:16:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det der ville jeg aldri ha brukt på hesten min, mener det er helt idioti. Herregud, sett opp ett gjærde for guds skyld.

Opprinnelig postet av Åssmo

Din uvitenhet grenser mot idioti iallefall.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  07:42:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Den gangen du skal på en ORDENTLIG tur lille venn vil jeg se du tar med deg gjerde i tillegg til sovepose, telt, vann, klær, mat, drikke, kraftfor etc etc...Prøv å pakk for 3 dager på fjellet du og se hvor mye det blir.(har du renkt å ta med strømapparat også?) For ikke å snakke om hvor artig det skal bli når du våkner opp neste morgen og hestene er borte og du skal bære allt dette hjem Heller gjør ingen skade brukt på rette måten og gir hesten større frihet både til å ligge og spise.
Hilsen ei som har vært på tur med både gjerde og heller og vet hva hun foretrekker

Opprinnelig postet av Harneshaug

Jeg snakker om å bruke heller istedenfor gjærde hjemme på gården, ikke på langtur, jeg snakker om dem som bruker det hele tiden mens hestene går ute om dagene.

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  09:52:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har vært på rideleir som vi brukte heller. Vi red opp i fjellet med 42 hester tok en times pause mens hesten gikk å beitet rundt oss. Alle hestene hadde heller. Null problem for hesten å gå med disse å hestene stikker ikke av.

Skulle vi liksom tatt med gjerde til 42 hester?
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  09:54:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
som sagt, det jeg synes er idioti er at folk bruker dette hjemme på gården ISTEDENFOR å sette opp gjerde.

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  10:02:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det der ville jeg aldri ha brukt på hesten min, mener det er helt idioti. Herregud, sett opp ett gjærde for guds skyld.

Hjemme på gården er det greit med gjerde, men du burde heller prøve heller før du uttaler deg om dem.
Hestene lider ikke med heller på seg om dem blir riktig brukt.
Å dem er ikke laget for at dem skal sitte på hestene i langtid
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  11:12:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jo, det er jo sant. Men jeg synes alikevell ingenting om at folk bruker det til daglig hjemme på gården. Men engang i blandt er vel greit, men jeg ville prøvd å la være.
Men det er bare meg

tebj0

Skrevet - 14/03/2006 :  11:25:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Hvor står det at du mener hjemme på gården da?(kopi av ditt første innlegg) Det er jo noe du tar opp etter at du fikk litt kritikk fordi du mente at dette var idioti, at brukerene heller måtte sette opp et gjerde? Det er ingen som nevner at dei bruker heller hjemme på stallen. Dei fleste som har brukt heller her, har jo brukt dem på tur, så forstår ikke helt hvorfor du skriver om og om igjen at det er på du aldri ville brukt dem hjemme på gården? Tror ikke det er et tema her heller...
Med riktig bruk er ikke heller noe galt å bruke, og heller er også blitt brukt i veldig mange år!
Gå til toppen av siden

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  11:42:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Hvor står det at du mener hjemme på gården da?(kopi av ditt første innlegg) Det er jo noe du tar opp etter at du fikk litt kritikk fordi du mente at dette var idioti, at brukerene heller måtte sette opp et gjerde? Det er ingen som nevner at dei bruker heller hjemme på stallen. Dei fleste som har brukt heller her, har jo brukt dem på tur, så forstår ikke helt hvorfor du skriver om og om igjen at det er på du aldri ville brukt dem hjemme på gården? Tror ikke det er et tema her heller...
Med riktig bruk er ikke heller noe galt å bruke, og heller er også blitt brukt i veldig mange år!

Opprinnelig postet av tebj0

Skriver under på den...
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  11:50:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av tebj0

Det var i alle fall det jeg mente, det skrev jeg i andre innlegget, glemte vel å skrive det i det første da. Men det var det jeg tenkte på i alle fall. Har ikke så mange meninger om å brukle heller på tur, siden jeg ikke har prøvd det, men det jeg har snakket om hele tiden, som dere sikkert har fått med dere; er å bruke det HJEMME PÅ GÅRDEN!

JEG synes ikke det ser helt bra ut, å det må jeg nok engang få lov til

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm!
Redigert av - Torpedo den 14/03/2006 12:08:55 Gå til toppen av siden

Adriane85
» VIP

Skrevet - 14/03/2006 :  11:53:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skrev at vi brukte det hjemme på gården, sikkert det Åssmo skrev om i det første innlegget, men jg slettet innlegget like eterpå pga at jeg fryktet for å få masse ris:P Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.