hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Treige Hooks!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Treige Hooks!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  22:13:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Har aldri bestilt jeg, alltid sett og hentet samtidig :P
Mn har noen link til Skoies siden? Om det er en

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  22:37:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
www.skoies.no Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 11/03/2006 :  00:26:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte et lendedekken og noe annet småtteri fra høøks en gang. Betalte med konto. Fikk dekkenet og det passet ikke, så jeg returnerte det. Kontoen stod i samboeren min sitt navn, og jeg sendte dekkenet i retur i mitt navn, og med melding om at summen skulle trekkes fra kontoen. Dette skjedde ikke så jeg kontaktet dem for å høre om dette var en misforståelse, men nei jeg kunne ikke sendte noe i retur i samboeren min sitt navn, så etter mye frem og tilbake så endte det med at jeg gav opp hele greie, fikk ikke tilbake dekkenet og fikk heller ikke pengene i retur.. Kjipe greier, så etter det så gidder jeg ikke å bestille fra dem lenger Gå til toppen av siden

Dalsrud_Gaard

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  15:48:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDalsrud_Gaard  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDalsrud_Gaard  Svar med kopi av melding
Hei hei

Ja, hooks kan være treige. Tok over 2 uker før jeg fikk pakken, men det gjorde ingenting for meg.
De som er verre er horze.no. De skuffet meg skikkelig. De sender pakkene sine dagen etter bestilling kl 1500.
Jeg bestillte sal og utstyr for over 6500 kr den 31/1-05. Fikk mail fra horze.no 2 februar at salen var flere hundre kr billigere, og at det fulgte med sjabrak med brodering. Jeg regnet at jeg tapte ca 700 kr på dette.Ferbruartilbud på sal altså. Men jeg fikk det 2 februar. Altså en dag for seint til å avbestille. Så jeg ville heller besøkt hooks.no enn horze.no.

Veit ikke om jeg har foklart det lett nok ,men håper folk skjønner meg.
Syntes det er skuffende å få et tilbud for februar den 2 februar når jeg bestillte sal 31 januar.

Livet er herlig:) Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 11/03/2006 :  15:54:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hei hei

Ja, hooks kan være treige. Tok over 2 uker før jeg fikk pakken, men det gjorde ingenting for meg.
De som er verre er horze.no. De skuffet meg skikkelig. De sender pakkene sine dagen etter bestilling kl 1500.
Jeg bestillte sal og utstyr for over 6500 kr den 31/1-05. Fikk mail fra horze.no 2 februar at salen var flere hundre kr billigere, og at det fulgte med sjabrak med brodering. Jeg regnet at jeg tapte ca 700 kr på dette.Ferbruartilbud på sal altså. Men jeg fikk det 2 februar. Altså en dag for seint til å avbestille. Så jeg ville heller besøkt hooks.no enn horze.no.

Veit ikke om jeg har foklart det lett nok ,men håper folk skjønner meg.
Syntes det er skuffende å få et tilbud for februar den 2 februar når jeg bestillte sal 31 januar.

Opprinnelig postet av Dalsrud Gård

Tror jeg hadde sendt en mail til horze og spurt om ikke jeg også burde få dette tilbudet! Regner med det hadde ordnet seg raskt. Ellers så er det jo bare sånn det er når det gjelder kampanjer og tilbud!
Gå til toppen av siden

Nikita

» VIP

Skrevet - 11/03/2006 :  19:57:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også bestilt fra Hooks av og til. Gjennomsnittelig ventetid er ca. 14 dager. Synes dette er i mest laget.

Bestiller helst fra Skoies hvis de har det jeg skal ha!

Ringte til dem en gang å sa jeg trengte en Stubben kort lærgjort før helga (dette var torsdag). Jeg fikk pakka på døra på fredag! Det kaller jeg service!
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  22:24:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg har egentlig bare positive erfaringer med hööks :) Litt lang leveringstid,men jeg har aldri opplevd feil,mangler osv med bestillingene mine.

Opprinnelig postet av Hedda&Junita

Da har du hatt flaks spør du meg! Utstyret er bra. Når det først er kommet. Opplevd laaaaang leveringstid (ca. 1-2 mnd eller mer) hver gang jeg har bestillt der. Og mye feil med varer som ikke blir levert, sending av flere pakker osv. Bestiller mye heller i skoies ja!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  23:00:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Horze.com er utrolig kjappe når det gjelder leveringstid! Stort pluss til dem! Bestilte derfra forrige søndag, og fikk pakken fredag :)
Ellers så synes jeg travutstyr.no sender sånn rimelig fort og minhestebutikk.no..
Hestesport-centeret.no har jeg kun dårlige erfaringer med.. Har bestilt fra dem to ganger før, og enda ikke fått det jeg bestilte.. Bestilte den første tingen i oktober i fjor ellns.. Sendte mail til dem i Desember, og har enda ikke fått det.. Bestilte også en ting i Januar og satset på at de skulle få klart å sende det, men neeeida.. Aldri mer noe handling der i hvertfall..

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Hedda&Junita

» VIP

Skrevet - 12/03/2006 :  12:21:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
vil bare si til dere som bor i nærheten av hooksbutikken,at det er kjempesalg der nå : D Fikk lærridestøvler til 500 kr (hadde kostet 2000,- ) det er 50% av 50%.
kan godt hende jeg har vært heldig da,ja : ) men hvis det er noe jeg må ha raskt,så bestiller jeg heller fra en annen butikk. Hooks er nok ikke kjent for rask levering.
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  09:24:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Ja, jeg kunne jo ha avbestilt, men har ikke sett de ha noe av det jeg har bestilt andre plasser.

Noen som vet hva frakt og leveringstid er på www.ponnyprakt.se ?

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  09:36:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Har hørt at man må betale 25 % toll på varer fra ponnykrakt.

Har utrolig lyst på kamofleecedekken med matchende transportbeskyttere, eller blått får.

Blir visst aldri voksen jeg...

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  10:47:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
hehe, jeg skjønner deg. Jeg har blitt helt hektet på "blåe-saue-serien".. hehe :)
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  13:25:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Jeg bestilte et ridedekken og en ridebukse i september i fjor. Jeg glemte til slut hele pakka, men plutselig i november dukket et ridedekken opp i posten :S Ikke buksa.
Litt merkelig :\

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  15:27:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har hørt at man må betale 25 % toll på varer fra ponnykrakt.

Har utrolig lyst på kamofleecedekken med matchende transportbeskyttere, eller blått får.

Blir visst aldri voksen jeg...

Opprinnelig postet av Stjerneskudd

du mener vel 25% moms??
Da skal de trekke av den svanske momsen.
Toll slipper du iom dette går under sportsutstyr!
Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  17:15:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Godt mulig at du har rett der, for all del.
de jeg snakket med sa at det var toll

Ikke vet jeg Har lyst på uansett jeg

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.