hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nummerlapp på stevner - nytt fra mars 2006
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Nummerlapp på stevner - nytt fra mars 2006
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Olithyon

Norway

Skrevet - 09/03/2006 :  14:17:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Ved D-stevner og høyere skal hesten bære nummerlapp. Nummerlappen skal kunne identifiserer hesten og bæres synlig på hestens venstre side, fortrinnsvis festet i hodelaget, under all ridning/kjøring eller annen ferdsel på stevneplassen, uavheng-ig av om hest, rytter eller vogn også er merket på annen måte. Alle nummerlapper/-vester skal holdes av rytteren selv.

Hvor får man tak i slike?

Mvh Christine

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2006 :  14:32:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Arrangøren har tidligere pleid å holde dette, men siden det står at rytter skal holde dette selv, er det kanskje ikke tilfelle lengre. Har vel kun vært vanlig på virkelig store stevner tidligere også. Ellers får du kjøpt nummerlapp i hesteutstyrsbutikker. F.eks. på Hööks, av denne sorten. I feltritt har du gjerne vest.
dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 09/03/2006 14:34:06 Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 09/03/2006 :  14:36:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Det står om påbud med nummerskilt i proppene på det stevnet jeg skal være med på i april, så regner med at de skal begynne med det fra nå av, også på mindre D-stevner.
Får løpe og kjøpe :P

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2006 :  21:59:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Fint du sa dette.. Jeg hadde egentlig en sånn lapp fra før, men finner den ikke. Så i dag har jeg også kjøpt sånn nummerlapp
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

<3 <3 Mickro <3 <3

» VIP

Skrevet - 14/03/2006 :  10:12:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var på stevne i helgen, (vintercup, Sylling) der opplyste de over høytalerne om de nye reglene om nummerlapp, (og at de ikke var så nøye på det denne helgen, siden det akkuratt har blitt satt i gang) og om at vi burde være obs og følge det heretter.
Flaks at jeg kjøpte et par slike når jeg bestillte fra borjes før jul Så løp og kjøp!
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 15/03/2006 :  16:44:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Nummerlapp er en in fin ting, syns det er merkelig at ikke det ble innført før, men men sånn er det

Jeg har ihvertfall en, og den får jeg bruk for meget snart.. om ca 1mnd, wee...

Lykke til på stevner folkens, gleder meg til å ta fatt på sesongen selv.
Off topic... Sjekk ut hjemmesiden: http://jernerna.piczo.com

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 15/03/2006 :  22:25:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
<klipp>

Jeg har ihvertfall en, og den får jeg bruk for meget snart.. om ca 1mnd, wee...

<klipp>

Opprinnelig postet av Amillion

Nysjerrig.. Hva skal du ut å starte da?

Enig i at dette er en veldig bra ting.. Har vært på litt større stevner. I dressur er de fleste flinke med nummerlapp, men i sprang f.eks. vet liksom alle hvem de store med navn er, så da gidder ikke de å ri med lapp. Til min store fortvilelse, for en og samme rytter rir gjerne 6 og 6 ulike hester, og selv om jeg ser hvem som sitter på toppen, så er jeg elendig på hestene. Særlig når de er ute og starter ukjente juniorer og salgshester..

Men på mindre stevner også. Veldig lurt..

HanneBF

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  20:37:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Veldig off topic da, men blir nok en MB
Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  21:51:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Veldig off topic da, men blir nok en MB

Opprinnelig postet av Amillion

Morsomt.. Du får ha lykke til. Du får gi et referat om hvordan det går.

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 26/03/2006 :  10:31:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm... bare lurer.. Er det ekvipasjenummeret man skal ha på nummerlappen..?

Og trenger man det i klubbklasser på distriktstevner (der man ikke trenger lisens, ol)
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  10:35:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg vet faktisk ikke helt hva nummeret er, om det er startnummer eller ekvipasjenummer, men regner med det er det siste?
Det er kun påbud med nummerlapp fra D-stevne og høyere, dvs stevner der du må ha grønt kort for å starte.

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  10:38:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
D stevne og høyere.. Da er det ikke så mye man kan slipe unna gett.. utenom rideskolestevner og slikt:P
Ikke forvent at ting detter ned i fanget ditt. Hvis du jobber for det vil du bli overrasket over hvilke muligheter du får! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.