hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - prestige dressur sal
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 prestige dressur sal
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

kjersti *

» VIP

Skrevet - 09/03/2006 :  09:45:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
er det noen av dere som har erfaring med dressursalene fra prestige? tenkte da spesielt på top dressage og leonardo

mint
» VIP

Skrevet - 09/03/2006 :  10:07:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jepp ;)

Jeg har hatt Prestige Leonardo. En utrolig LEKKER sal, men akk så lite funksjonell for min del. Den er stor i setet, glatt i læret og støtten er minimal selv om det ikke ser slik ut. Men en god tursal er det ;) Og hvis du har en hest med liten ryggsving funker den også godt. Har også prøvd Top dressage. Denne er det mer støtte i, og er i grunn ganske ok. Men kan være litt vanskelig å få til å passe, tror jeg. Men prestigesalene bærer veldig preg av at de er utviklet av og for menn ;) Faller ikke i smak hos meg. Har derimot hørt mye bra om Doge-modellen. Har ikke prøvd den, men det skal visst være en sal for damer. Du må nesten prøve selv, smaken er som baken ;)
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 09/03/2006 :  10:42:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har en Prestige Venus dressursal, og er kjempefornøyd med den. Læret er ikke glatt i denne salen, og setet er herligt og sitte i. Kneputene er utrolig myke og gode, og jeg føler jeg får nok støtte over alt i salen :o) Sitter som klistret til denne salen, og håper jeg aldri trenger bytte ut salen igjen. For denne er den salen jeg har likt best av de jeg har prøvd.

Og den ligger utrolig godt på hesten min.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

kjersti *

» VIP

Skrevet - 11/03/2006 :  11:58:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
takk for fine svar
lurer på om det kanskje blir en passier på meg da, har en hest med store bevegelser så salen er ganske viktig slik at jeg får så mye hjelp som mulig har tidligere kun prøvd sprangsalen til prestige som jeg syntes var fin å ri i så ble litt nysgjerrig på dressurversjonen...
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.