hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Gratulerer med dagen!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Gratulerer med dagen!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Lopke

Norway

Skrevet - 08/03/2006 :  15:23:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Kvinner er grinete og sutrete og bruker PMS som unnskylding..

Opprinnelig postet av Lopke

UNNSKYLDNING??!!
Åh! Liksom du!Akkurat som om man ikke skulle få lov til å gi bittelitte granne uskyldig uttrykk for at man lider på måter menn aldri vil klare å fatte...
Pass deg nå ellers så... så det så!

(og før noen nå kaster seg over upassende knappen fordi jeg truer Lopke med vold...dette er litt ironi.Ikke baaare kanskje,men i vaffal litt)

Opprinnelig postet av Kurre

HA HA.. mansen :)

Kurre: PMS eksisterer ikke i min verden. Tror egentlig ikke PMS er noe som eksisterer annet i noen kvinners manipulerende utspekulerte "jeg vil ha is og sjokolade og en ny kjole for det er synd på meg og nå vil jeg grine fordi jeg ikke vil se fotball" verden..

Au au au.. (kjenner Kurres hammer noe så fælt nå)
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/03/2006 :  16:24:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Det var denne dagen i dag ja. Kom ikke på det før nå. Eneste jeg forbinder med denne dagen, er at en i klassen har bursdag =-)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 08/03/2006 :  16:41:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Fikk gratulasjoner fra gutta på skolen i dag, men utover det er det en helt vanlig dag. Brodern har bursdag i dag, synes visst det er litt kjipt at jentene blir gratulert-og-han ;) hehe

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 08/03/2006 :  19:29:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Kvinner er grinete og sutrete og bruker PMS som unnskylding..

UNNSKYLDNING??!!
Åh! Liksom du!Akkurat som om man ikke skulle få lov til å gi bittelitte granne uskyldig uttrykk for at man lider på måter menn aldri vil klare å fatte...
Pass deg nå ellers så... så det så!

(og før noen nå kaster seg over upassende knappen fordi jeg truer Lopke med vold...dette er litt ironi.Ikke baaare kanskje,men i vaffal litt)

HA HA.. mansen :)

Kurre: PMS eksisterer ikke i min verden. Tror egentlig ikke PMS er noe som eksisterer annet i noen kvinners manipulerende utspekulerte "jeg vil ha is og sjokolade og en ny kjole for det er synd på meg og nå vil jeg grine fordi jeg ikke vil se fotball" verden..

Au au au.. (kjenner Kurres hammer noe så fælt nå)

Vel,da flytter jeg gjerne til din verden fort som fy,for jeg skal love deg at den eksisterer i min!

"Mansen" makan til tull! Sytete dumme mannfolk som ikke forstår at det er visse tider i en kvinnes liv (sånn omtrent 1,5 uker hver mnd) da man TRENGER ekstra sympati og medfølelse.. Da man (kvinne..) har rett til litt mer "følelser" enn ellers...Det er HARDT å være kvinne! nemlig!

Ikke liker jeg is heller...eller nye kjoler...og man ser ikke på fotball i mitt hus. Er ikke lov det!!

Har mere slåtimg jeg ja...

Og bare for å legge til,PMS har frikjent kvinner for både drap og mordbrann....

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 08/03/2006 :  19:55:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
er ikke rart man må trekke på smilebåndet med innleggene dine kurre
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 08/03/2006 :  20:05:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fysj å fy! kommer til å få mareritt av innlegga dine Kurre! Reine skrekkfilmen

Syns ikke kvinnedagen er noe spess( Fy fjortiss ord!! )
Men er ikke kvinne enda jeg da..

Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2006 :  03:10:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Mente ikke å lage krangel,ville bare ønske dere lykke til med en dag som betyr mye for meg.SORRY!Vi feirer da jul for en mann vi så vidt kansje hvet finnes.Trodde kansje at kampen for oss som lever og har sjangsen til å forandre ting er viktikg.Er veldig skuffet jeg.sa bare gratulerer med dagen,jeg føler ivertfall et samhold med kvinner...håper alle lærer det samholdet en gang.
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 09/03/2006 :  08:58:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Hæ? Er det noen som krangler her, Lise?
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 09/03/2006 :  09:15:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare Kurre som muligvis kunne blitt frikjent for et mord jeg føler er under planlegging..
(tydelig noen har lest "den brennende sengen her....)

"WE ARE FAMILY".... kjenner sangen?? he he he..
Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2006 :  09:34:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
PMS er ett faktum! Da hender det jeg blir både og veldig

Syns det er flott at det er forskjeller på menn og kvinner! Jeg vil at mannfolk skal være mannfolk. Vil ikke han en mann som bruker mer sminke enn meg.

MEN, jeg mener vi skal ha de samme rettighetene både når det gjelder fødselspermisjoner og lønn for likt arbeid.

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 09/03/2006 :  09:56:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Vindur og Lise: Ingen som krangler her, men jeg reagerte på at du kalte oss ikke-så-voldsomt-feminister for "tette", dette er et skummelt syn. Mange ganger det har gått helt gæli' av at noen har ment sitt eget syn er det eneste rette (nå sier jeg ikke at det skal gjøre det for deg).

Det jeg synes det kan jobbes for er å få menn til å skjønne at å vaske opp, å plukke opp sokkene sine osv. ikke er ekkelt å gjøre når du er mann :-P
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  15:41:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Mente ikke å lage krangel,ville bare ønske dere lykke til med en dag som betyr mye for meg.SORRY!Vi feirer da jul for en mann vi så vidt kansje hvet finnes.Trodde kansje at kampen for oss som lever og har sjangsen til å forandre ting er viktikg.Er veldig skuffet jeg.sa bare gratulerer med dagen,jeg føler ivertfall et samhold med kvinner...håper alle lærer det samholdet en gang.

Opprinnelig postet av Vindur og Lise

Feirer jul fordi sola snur jeg da....

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  16:08:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Feirer jul fordi sola snur jeg da....

Klarte ikke å holde meg unna lenger. Kurris, jeg ler meg ihjel hver gang du slenger ut de (til tider litt grove) smilefjesene dine og de kommentarene dine..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  22:54:45  Vis profil  Svar med kopi av melding

www.forum-hest.moo.no
Redigert av - Kurre den 10/03/2006 23:04:31 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  23:29:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

KURRE DA!!! nå må du skjerpe deg... dette kunne blitt en karrikaturdebatt og det kan vi ikke ha i lille Norge
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.77 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.