hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - VET DU NOE OM BABYSOKS?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 VET DU NOE OM BABYSOKS?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Terebinthia

Skrevet - 28/02/2006 :  12:37:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er på desperat jakt etter å finne ut om hesten jeg hadde for flere år siden, Babysoks, fortsatt er i live, eller om noen vet noe om henne. Hun er (var) en brun dansk varmblod med stjerne og fire sokker. Etter Royal Z I og født 18.03.91. Moren het Lu og var etter Højvangs Lukas. Hadde blitt utroolig takknemlig om noen visste noe og kunne svare på dette.. Vet at hun ble solgt til Kvinesdal, men at dyrevernet hadde noe med henne å gjøre seinere. Hvis noen har noe som helst info om denne hesten hadde jeg blitt veldig glad om dere kunne svare her..

slettet1

Norway

Skrevet - 28/02/2006 :  15:14:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideslettet1  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseslettet1  Svar med kopi av melding
Har du bilde? Har den noen gang blitt importert fra DK? Hvar en hest som jeg skulle kjøpe tiligere som het Bobby Sock, hvet du om hesten har hatt avkom noen gang? Gå til toppen av siden

Terebinthia

Skrevet - 28/02/2006 :  19:06:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke noe bilde her, men ja, hun har hatt fire føll; Diba, Bossanova Baby, Batman og Diaz' Bettina.. Hun kom til norge fra Danmark to uker gammel i 1991.. Gå til toppen av siden

linki

Skrevet - 28/02/2006 :  23:34:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Er det denne hesten?

http://vip.hestemarked.no/galleri.asp?ID=2607&galleri=show&side=7&PicID=238561
Gå til toppen av siden

slettet1

Norway

Skrevet - 01/03/2006 :  16:09:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideslettet1  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseslettet1  Svar med kopi av melding
OK den hesten jeg trodde det kanskje var, er forsatt i DK kanksje importert di 3 siste åra, så er ikke den jeg trode. Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 22/03/2007 :  18:58:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
Bobby Sock er i live ennå og står på Rogaland Rideklubb er det avkom etter din hest?
her er et bilde av Bobby Sock http://toolbox.n3sport.no/Downloads/62703/pics/Bobby-Socks.jpg viss det er en av avkommene til hesten?
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 23/03/2007 :  01:18:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Bobby sock ja - ville ha ham tidligere. Men det er nok ikke ham det er snakk om her, visstnok en hoppe. Om Bobby har avkom vet jeg ikke, men er mulighet, ellers er det enda større mulighet at det er en av søsknene heller. Kommer fra Carsten Ganderup i DK. Bobby Sock er dansk vb på vel 7-8 år. nå? Ble importert som 5 åring.
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 23/03/2007 :  01:20:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
slettet1; snakker du om den Bobby'en som jeg?
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 23/03/2007 :  01:21:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Å herregud!! Brukeren slettet1 er jo en av mine gamle! HAHA IQ! AH, så da tok Lisa opp en veldig gammel tråd da..

Hvorfor skrev jeg at Bobby er forsatt i DK? haha, jaja - mente sikkert at det var mulig han var solgt på den tiden, eller snakket kanskje om moren som forsatt står i DK.

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen.
Redigert av - Don-Pedro den 23/03/2007 01:25:04 Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 23/03/2007 :  09:49:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
ja det er den samme hesten vi to snakker om, men de hadde jo nesten samme navn også da så det kunne vert slektninger/avkom:-)men ikke det nei... opsss gjorde litt feil hehe...:-)
Min hest e BEST<3 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.52 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.