hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - super shalai
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 super shalai
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Deliberate

Norway
Innlegg: 58

Skrevet - 28/02/2006 :  10:17:05  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingDeliberate  Svar med kopi av melding
Hei er det noen som vet hvor super shalai er nå? eller hvem som eier han? savner han så sinnsykt mye. han var den første hesten min. hvis du vet noe om han så plis ta kontakt!
takker å bukker

SuuperTerna

» VIP

Innlegg: 156

Skrevet - 05/03/2006 :  03:29:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
heihei!! kan du si litt om hesten? for jeg vet om en hest som heter det navnet=) Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway
Innlegg: 1035

Skrevet - 05/03/2006 :  11:20:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
åå, det hørtes kjent ut? Varm eller kaldblods traver? registrert i dnt?
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

MariaR

» VIP

Norway
Innlegg: 202

Skrevet - 09/03/2006 :  16:20:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMariaR  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMariaR  Svar med kopi av melding
jeg har hørt om en hest som heter det her oppe i trondheim..! Araber eller noe tror jeg..!? *husker ikke helt* Sett den på sprangstevner rundt omkring iallefall :)
R.I.P. Mr Pilot!

Vil alltid elske deg gutten min! *Borte gjemt, men aldri glemt*
Gå til toppen av siden

cecilieogkason

» VIP

Norway
Innlegg: 34

Skrevet - 10/03/2006 :  20:45:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressececilieogkason  Svar med kopi av melding
Det er i hvert fall en registrert varmblodstraver med det navnet i stamboka til DNT.
http://travsport.pdctangen.no/main.php?hest_id=945107&id=43585&cs=trav
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway
Innlegg: 679

Skrevet - 10/03/2006 :  21:22:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Også er det vel en som heter Sugar Shalai?!
Men er vel ikke den du er ute etter ;)

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Deliberate

Norway
Innlegg: 58

Skrevet - 14/03/2006 :  10:51:47  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingDeliberate  Svar med kopi av melding
han er en varmblodstraver. han er etter lamitech quickie og shangri la. har en helbror som heter quickie shalai tror jeg. etter det jeg vet tror jeg han står i bergen men er absolutt ikke sikker... savner han bare sykt mye... så setter veldig pris å få svar hvis det er noen som vet noe om hvordan han har det.. hvis det er noe mer dere lurer på om han så bare spør Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.