hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - NONI
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 NONI
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  08:23:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Noen som har prøvd Noni på hesten sin? Hadde det noe effekt?
Stina og Skuddis

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  09:36:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke prøvd enda, men skal.
Hun vi kjøper igjennom har brukt det på den ene hesten sin og hun får ikke fullrost det nok. Det har hatt enorm effekt for hennes hest.
Dette er en hest som har vært dårlig fra han var fola, og hun som eier han har prøvd alt, men Noni har hjulpet på alle problemer.
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  13:16:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Hva er noni? Gå til toppen av siden

Goldkløv

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  15:31:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoldkløv  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoldkløv  Svar med kopi av melding
Noni er en Juice.
" Når skal det bli hest på meg da?" Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  15:43:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hva er noni?

Opprinnelig postet av Marte&Don:)

Du kan lese mer om Noni til hest her

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Aina_og_Herjutora

» VIP

Skrevet - 28/02/2006 :  20:19:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
For di som vil bruka masse penger på noe som ikke funker! Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 28/02/2006 :  22:42:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
heller mot å være enig m Linjetrolla.... Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 01/03/2006 :  08:11:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Så dere har prøvd det og merket null forskjell på hesten? Det er jo utrolig dyrt da, så ville gjerme forhøre meg litt om det før jeg eventuelt prøvde det.

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Aina_og_Herjutora

» VIP

Skrevet - 01/03/2006 :  19:20:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har prøvd det selv uten noe resultat. Og ei venninne av meg har vært forhandler av Noni og brukt det på sine travhester uten 0 respons. De ble faktisk syke i den perioden, om det skyldes noni juicen er ikke godt å si...
Finnes så mye annet på markedet, som kanskje fungerer bedre. Ville i allefall ha tenkt meg om 2 ganger. Tror man bør være kritisk i hva man putter i hesten sin og ikke bruke de som forsøkskaniner.
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 01/03/2006 :  21:09:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Hm, tror det er dette noen i stallen vår har prøvd, med gode resultater, skal sjekke...
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

*Varg*

» VIP

Norway

Skrevet - 02/03/2006 :  23:05:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Varg*  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*Varg*  Svar med kopi av melding
Hesten min har fått noni i ca en måned nå, har ikke merka noen forskjell enda i hvertfall. Kommer neppe til å fortsette med det når siste flaska er brukt opp. Mulig det hjelper på hester som har problemer med magen e.l. men på en frisk hest er det nok like greit å bruke pengene på noe annet.

www.soyset.com
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.52 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.