hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Meninga med livet??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Meninga med livet??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

LisaFi

Skrevet - 10/06/2006 :  23:17:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Jeg har en dvd her, som monty python har laga, de har jo flere forslag til `meningen med livet...
... Vet ikke helt om jeg går for deres løsning, men...

Leste nettopp en roman, som jeg syntes var utrolig fin. Den er skrevet av en som heter Paulo Coelho, og heter Zahir. Den ga ihvertfal meg en ny innfallsvinkel til dette spørsmålet.
Anbefalt elsning, for den som orker... (Hyggelig lesning på late, varme sommerdager er det i alle fall, klarte kanpt nok å legge den fra meg, jeg..*)
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  00:52:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Her er min teori. Først er vi barn, det er ganske kos.
Så skal vi gå på skole, så vi får jobb en dag. Så skal vi jobbe, så vi tjener penger, som man aldri får brukt på noe gøy, for man jobber hele tiden og det er så mye dritt å betale.
Så blir vi gamle pensjonister, og er skrøpelige, så orker ikke gjøre noe gøy, og kanskje er "gøy" å ta bussen så man kan snakke om hofteskaden sin.

Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  01:13:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg syntes man skal tenke positivt på det. mengingen med livet, noen er ment for hester andre for biler o.l. jeg er kjempeglad for at jeg fikk kjangsen til å begynne å ri. Det er ingen fasit på hva meningen med livet er, det blir hva du gjør selv.tror jeg;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  01:20:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Helt fram til nå trodde jeg MIX`en var meningen med livet,
men nå er jeg ikke sikker lenger

Opprinnelig postet av Victoria+Vinnie

Hva har skjedd

Opprinnelig postet av MajaPeWs

*Knise* Ikke fortvil, var bare fordi ingen av de andre var enig

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.