hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Introduksjon av ny hest
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utegang/beite
 Introduksjon av ny hest
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Beauty
» VIP

Malaysia

Skrevet - 09/08/2003 :  07:05:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeauty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBeauty  Svar med kopi av melding
Hesten min har maatet staa mye alene, men naa har jeg kanskje funnet en match:) Hesten min er en ung valakk som ofte er mobbeoffer for han er saa forsiktig og ikke toorr forsvare seg. Hoppa er ganske livlig og alltid blid(naar hun ikke er brunstig da;)), og hun har ofte gaatt paa tur med hesten min. Hun har aldri sparket eller truet hesten min, men hun har sparket andre hester...

Naa er jeg usikker paa hvordan jeg boor gaa fram med aa sette dem sammen i paddocken. Er det best aa starte i en liten eller stor paddock? Og hva om de begynner aa sloss? Jeg vet at de kanskje maa ordne opp i rangen, men begge hester er konkuranse hester, og en liten skade kan oodelegge mye. Dessuten er ikke hoppen min, og eieren vil ikke bli glad om noe skjer hun. Hvor lenge boor de staa sammen de foorste gengene? Hva gjoor jeg hvis hesten min kommer inn til meg og vil inn fordi han er redd hoppa? Noen tips?

Ara

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2003 :  20:33:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei...

Det høres ikke helt lett ut... Men hvis de går fint sammen på tur og kjenner hverandre fra før av, så burde det ikke være så vanskelig!
Du kan jo(hvis det er muligheter for det) sette de i boks vedsiden av hverandre, og så sette de i padoc ved siden av hverandre, og så til slutt bare slippe de sammen!

De burde ha stor plass til å begynne med og så ser du hvordan de går sammen.. Du får stå å holde litt "vakt" i begynnelsen da!
Hvis du er engstelig kan du jo ta på bandasjer eller beinbelegg osv, på hesten din. Og kanskje et tykt dekken med hals *hehe*

Lykke til!
Hilsen may!!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.