hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Klonet hest
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Klonet hest
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Tinkalis
» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2003 :  00:44:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg syns det er forkastelig å klone mennesker og dyr. Kan til en viss grad forstå behovet for å finne ut hvor langt teknologien kan gå,men vi er ikke klare for dette enda. med så mye lidelse her i verden,så er det rart at det blir født babyer i det hele tatt(uansett rase).
jeg kan aksepterer genmanipulering av planter for å få frem korn/trær etc som kan overleve i feks. sahara og gi mer mat pr plante for å få bukt på hungersnøden i verden. men for at myndigheter/bønder etc skal tjene grovt på dette,godtar jeg ikke. først får vi sørge for at de fattigste her i verden kan dekke minimumskravene sine, så kan vi jobbe mot bedre kvalitet på mennesker/dyr...
Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 16/08/2003 :  09:59:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tenkte jeg skulle gjenta noe jeg skrev tidligere i denne debatten:

Mulighetene er enorme, man må sette seg litt inn i det for å forstå hva det kan bringe i fremtiden, dagens klossete forsøk vil bringe goder i fremtiden, enten det er for sykdom eller sult. Forskere driver ikke på for moroskyld, alt vi har i dag av medisiner kan vi takke dem for.

Altså, i fremtiden vil alle ha goder av dette, både de resurssterke, og de svake. Man vil bedre kunne brødfø fattige med mat som er både enkel, næringsrik, hardfør og enkel å dyrke.
Skulle mennesker kunne leve lenger på grunn av dette senere (200 år var vell drøyt men...), så må man huske at de da kan jobbe lenger også og tjene markedet.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.