hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Er det bare meg ?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Er det bare meg ?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

smulemor

Skrevet - 22/02/2006 :  23:29:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
eller er Malin Bayard forferdelig tynn på dette bildet ?

http://www.bcc.no/AEG/documents.asp?DokID=64

lino

» VIP

Skrevet - 22/02/2006 :  23:35:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Synes ikke det er noe å spekulere i, folk er forskjellige. Har hun problemer ville hun nok ikke likt om vi satt her og diskuterte det, har hun ikke problemer er det sikkert heller ikke noe gøy om folk diskuterer det.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2006 :  23:52:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Synes ikke det er noe å spekulere i, folk er forskjellige. Har hun problemer ville hun nok ikke likt om vi satt her og diskuterte det, har hun ikke problemer er det sikkert heller ikke noe gøy om folk diskuterer det.

Opprinnelig postet av lino

enig med lino hersyns d blir litt teit og diskutere utseende til folk.

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 23/02/2006 :  00:00:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Malin ER liten og tynn. Noen er tynne noen er tykke, ikke så mye å diskutere nei...
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 23/02/2006 :  00:02:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Om en person er tynn eller ikke er vel ikke akkurat noe man -spekulerer- i; det er enten et faktum, eller det er det ikke. Smulemor nevnte aldri noe om problemer heller, hun lurte bare på om ikke vedkommende var forferdelig tynn på bildet.

Jeg vil vel si det var et uheldig valg av ridebukser. Jakken hennes var forresten rålekker, kunne gjerne tenkt meg en sånn, dog uten H&M tatovert på brystet. Og Nina har blitt eldre enn sist jeg så henne (for snart 10 år siden ;-).
Gå til toppen av siden

smulemor

Skrevet - 23/02/2006 :  00:12:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var aldri meningen å starte en sladdertråd, jeg bare stusset på om hun hadde vært syk eller noe som jeg ikke hadde fått med meg.
Malin er en av de personene innen ryttersporten jeg har sans for så jeg har ingen innteresse av å slenge "dritt" om henne :)
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 23/02/2006 :  00:14:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Nuvel, det er ikke alltid et bilde forteller sannheten, vinkelen på kamera, valg av klær, fotoutstyr, lys osv kan få folk til å se tynnere eller tykkere ut alt ettersom. Når man da kommenterer et bilde på den måte blir det å spekulere.
Og ja - kan noen fortelle meg hva som er hensikten med spørsmålet da, når det stilles på den måten? Om man ikke vil diskutere evt. problemer er det da vel irrelevant om hun er tynn eller ikke? Eller er det sånn at man er misunnelig på henne som er liten og tynn?

Nei, når tråder der folks treningsmetoder stenges, bør i hvert fall denne stenges!

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

smulemor

Skrevet - 23/02/2006 :  00:32:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
næmmen i alle dager da... såvidt jeg kan se av mitt første innlegg så var det ikke negativt rettet... men er man i media så må man tåle å bli referert til.

ønsker moderator å stenge tråden så gjør det, jeg ønsket ikke å starte en drittslengingstråd om verken Bayard eller meg selv men det må være lov å stille et spørsmål.
jeg vet også at bilder kan lyve, det var derfor jeg spurte om andres mening.

og nei... jeg er ikke misunnelig på kroppen til Bayard
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 23/02/2006 :  00:39:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Hva ønsket du å oppnå ved å stille dette spm da?
Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

smulemor

Skrevet - 23/02/2006 :  02:01:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
å få vite en grunn til at hun kanskje virket litt tynn, som jeg skrev tidligere så har jeg alltid hatt sansen for henne og lurte på om hun hadde vært syk eller noe ?

mulig jeg formulerte meg litt dumt men det burde i såfall ha blitt oppklart i mitt andre innlegg.
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 23/02/2006 :  08:44:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lite å starte krig om dette her?

Malin har alltid vært en tynn ting.
Om hun nå ser en smule ekstra dratt ut stakkar,så krever vel lite barn sitt...Har hørt det kan være ganske slitsomt.

For øvrig er hun litt av en rytter den gode Malin.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/02/2006 :  14:27:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Malin har jo (etter det jeg hat klart å fått med meg) alltid vært ganske slank, og jeg synes ikke hun så noe faretruende tynn ut på det bildet.

Uansett kan vi spekulere ivei, men som nevnt her - et bilde sier ikke alltid sannheten.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 23/02/2006 :  17:14:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Helt enig med Mari. Hun er vel fra naturens side liten og tynn. Har selv en vennine som er det.
Vi er alle født forskjellig.

Men en god rytter, det er hun :)

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.